מכועריקו...!

shanikoo

New member
מכועריקו...!

אני יודעת שאתה פו! אל תתחבא ! הנמרה שלך הסגירה אותך !! רק רציתי להודי שאני פו, לשרותך תמיד! שיהיה לך לילה מקסים!!! נשיקית שניקו
 

shanikoo

New member
משעמם לי...

כרגיל,אין שומדבר מעניין בצ´אט.. המקק שלי היה צריך ללכת, הנמרה שלך מתקלחת או משו, ולך בכלל אין צ´אט... אז יש לנו מספר אפשרויות. א-להציף איתך את הפורום. ב-לצאת מפו ולמצוא לי חיים. ג-להמשיך לבהות במסך... אפשרות שתיים הכי מצואת חן בעיני. מה אתה אומר..?
 

shanikoo

New member
חחחחחחחחח...

אני אכן סתימה.. אלו הן הטעויות הנוראיות האלה, שבגללן העולם שרוי במלחמות וברעב.. הכל באשמתי,הא..? אם אתה כל כך מתעקש, מר אבשלום קור, אז התכוונתי לאפשרות ב´!! אוף,תמות! אתה לא יודע שזה לא יפה בכלל להציק לילדה קטנה,מסכנה ותמימה..?
 
ממש קטנה ותמימה...

כמה קטנה ותמימה ככה בקיאה ביסודות ה... חולה עלייך כבר אמרתי? חולירית קטנה שלי אם את בוחרת באפשרות ב´ משמע את נוטשת אותי ולי כפי שאת יודעת יש חרדת נטישה אני ננטש על ימין ועל שמאל ע"י הטיגריסונית שלי שעכשיו (הלוואי) היא אוכלת ונחה... בכל מקרה בון בון קטן ומסריח שלי אני פו למעשה אני פו עד 1 את מוזמנת לשעשע ולהשתעשע עם אנוכי, עבדך המאד מאד מאד נאמן גילי של המפורוותת
 

shanikoo

New member
טוף,תראה מה נראה לי שנעשה...

גם ככה אין לי משו יותר טוף לעשות, והמקק שלי חזר, וגם ככה יש שעה עד לקיציס.. אז אני פו עוד איזה שעה ככה נראה לי, לשעשע אותך, עד הסוף אני לא אהיה, כי יש לי תוכניות להיום בלילה.. אבל בינתיים אני פו ! תשמח !
 
אני יוצא לחגוג בראש חוצות!

בריקודי הורה ומעגלים קומו צאו אחיי כי שניקו החליטה להשאר עימי הבא נחגוגה את בוא האביב הבא נצהל יחדיו אחיי הבא נגילה הבא נגילה הבא נגילה ונשמחה (הוז!) הבא נגילה הבא נגילה הבא נגילה ונשמחה (הוז!) מספיק שמחתי?
 

shanikoo

New member
מממ...

לא,לא מספיק... אני לא חושבת שזה היה אמיתי..מכל הלב... אני חושבת שבשביל שהשמחה תהיה אמיתית, אתה צריך גם לבוש הולם.. כלומר,בגדי הורה מקוריים.. אני מקווה שיש לך, אבל אם לו, אני חושבת שאני יודעת איפה להשיג...
 

shanikoo

New member
אה,כיין..?

ממתי פרווה בצבעי לבן וכתום זה תואם ואפנתי..??? אתה לא יכול להשקיע קציית בשבילי?? מה אני כבר מבקשת ??? מעט חום? מעט אהבה? שתלבש בגדי קוקסינלים !! זה כל כך הרבה לבקש ??????????
 
חומץ שזיפים יקר שלי!

פרווה לבו כתום ושחור מאד נראה טוב עליי דגש על מאד ועל עליי ו...זהו חיחיחי לו רוצי ללבוש בגדי קוקסינל!!! וגם נוש לא מרשה!
 

חיפושיט

New member
>נדחפת לשרשור<

פתאום אני המקק שלך??? בעלות?... מחויבות?.. נישואים אפילו?? ככה, אהמי???? רוצה למסד אותי!!! להפוך אותי לעקרת ביית!!! בקרוב אני אמצא את עצמי בקראוון מאכילה את הילד השמיני עם כרס בירה ובעל מתגרד ויורק העומנה לשם באבא היבוסי אז"ש!!! אני מקק חופשי, נע עם הרוח <בדרך כלל מבקשים ממני שלא לנוע בכיוון הרוח, יחות וכאלה, אבל לא משנה!> U CAN TAKE MY EHEMY BUT U CAN NEVER HAVE MY FREDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!
 

shanikoo

New member
פחחחחח....

תודי.. תודי שאת מכירה את המשפט הזה מדוסון ולא מאיפו שהוא לקוח באמת.. הרי את מקק חסר השכלה.. את לא יותר מעקרת בית קטנה עם מחושים.. ועם גורלך גזר עלייך להיות מקק קטן ומסכן שחי בקרוואן עם שמונה ילדים, עלייך לקבל את זה... את לא יודעת שלא מתעסקים עם הגורל..?? אישה-מקק!! היכנעי מראש... שכן אין לך ביכוי נגדי.. את שלי, את רכושי, את שפחת המין שלי, ואין לך ממש מה לומר בקשר לזה.. תתפשטי !!
 

חיפושיט

New member
יאא!!1 אני בעילבון!

נו בסדר, אז זה מדוסון, אבל המקור הוא לב אמיץ נכון?... גרררררר! אני מקק שנועד לגדולה!! כן... יום אחד תצעדי לך ברחובות אשקלון ותמצאי את עצמיך בוהה בשלט ענק שפרצופי המקקי מתנוסס עליו!!! כן כן, ואז תבכי לעיתונות, שפעם, מזמן מזמן, הכרת אותי... נתן לך את ההנאה מהספק.... לכי לכי יא מפשיטה אותי בכל הזדמנות... חוצמיזה, אני לא אשת קראוונים! אני אשת החברה הגבוהה!! אני מכובדת!! מוערכת!!! וכאלה!! אז הס! >אני לא יודעת מזה הס, סתם נראה לי קולי וכאלה לשים את זה פה< טוב אני הולכת להתעסק בנושאים שברומו של עולם! <קיציס>
 
למעלה