מכונה 4081 בדן .

מצב
הנושא נעול.

3 היחיד

New member
מכונה 4081 בדן .

מכונה 4081 בדן .
שאלה - מי מכיר את המכונה 4081 בדן ? אם כן למה הושקע כל כך במכונה הזו , היא עושה מדי פעם טור בבוקר ב- 40 , ואחר הצהריים ב- 119 , בנוסף צבעו אותה לצבע הכחול ועכשיו שוב צבעו לאדום ברור שזו המכונה הכי ישנה במצב הכי טוב ביורו 1 אבל מה התועלת להשקיע כאשר זיהום האויר אסרונומי וכאשר זה לא עומד בסטנדרטים המינימלים ? גם אם הכל תקין מבחינה מכנית. נ.ב - מסוף כרמלית צדקת לגבי ה- 494 מ-25 ל-18 זה תלוי גם במוציא חברים וכן הלאה , אם כי זה נשאר השם של פעם היום זה מוציא חברים אבל גם שכירים .
 

euronitzan

New member
האוטו של רמי ספיר - בערך אותו הסרט

מכונה 4081 בדן .
שאלה - מי מכיר את המכונה 4081 בדן ? אם כן למה הושקע כל כך במכונה הזו , היא עושה מדי פעם טור בבוקר ב- 40 , ואחר הצהריים ב- 119 , בנוסף צבעו אותה לצבע הכחול ועכשיו שוב צבעו לאדום ברור שזו המכונה הכי ישנה במצב הכי טוב ביורו 1 אבל מה התועלת להשקיע כאשר זיהום האויר אסרונומי וכאשר זה לא עומד בסטנדרטים המינימלים ? גם אם הכל תקין מבחינה מכנית. נ.ב - מסוף כרמלית צדקת לגבי ה- 494 מ-25 ל-18 זה תלוי גם במוציא חברים וכן הלאה , אם כי זה נשאר השם של פעם היום זה מוציא חברים אבל גם שכירים .
האוטו של רמי ספיר - בערך אותו הסרט
כמו מכונה 3643
 
4081 90-155-01 של רררמי ספיר../images/Emo70.gif

מכונה 4081 בדן .
שאלה - מי מכיר את המכונה 4081 בדן ? אם כן למה הושקע כל כך במכונה הזו , היא עושה מדי פעם טור בבוקר ב- 40 , ואחר הצהריים ב- 119 , בנוסף צבעו אותה לצבע הכחול ועכשיו שוב צבעו לאדום ברור שזו המכונה הכי ישנה במצב הכי טוב ביורו 1 אבל מה התועלת להשקיע כאשר זיהום האויר אסרונומי וכאשר זה לא עומד בסטנדרטים המינימלים ? גם אם הכל תקין מבחינה מכנית. נ.ב - מסוף כרמלית צדקת לגבי ה- 494 מ-25 ל-18 זה תלוי גם במוציא חברים וכן הלאה , אם כי זה נשאר השם של פעם היום זה מוציא חברים אבל גם שכירים .
4081 90-155-01 של רררמי ספיר

נכתב כאן המון על המכונה הזאת ואף אני אנדי ביחד עם אורי קטריאל הגרריסט שלדן ( נהג ררלס) עלינו איתה לירושלים!.
 

846

Active member
היום היא קיבלה מחמאה מאישתי!

4081 90-155-01 של רררמי ספיר

נכתב כאן המון על המכונה הזאת ואף אני אנדי ביחד עם אורי קטריאל הגרריסט שלדן ( נהג ררלס) עלינו איתה לירושלים!.
היום היא קיבלה מחמאה מאישתי!
 

ה2

New member
4081

מכונה 4081 בדן .
שאלה - מי מכיר את המכונה 4081 בדן ? אם כן למה הושקע כל כך במכונה הזו , היא עושה מדי פעם טור בבוקר ב- 40 , ואחר הצהריים ב- 119 , בנוסף צבעו אותה לצבע הכחול ועכשיו שוב צבעו לאדום ברור שזו המכונה הכי ישנה במצב הכי טוב ביורו 1 אבל מה התועלת להשקיע כאשר זיהום האויר אסרונומי וכאשר זה לא עומד בסטנדרטים המינימלים ? גם אם הכל תקין מבחינה מכנית. נ.ב - מסוף כרמלית צדקת לגבי ה- 494 מ-25 ל-18 זה תלוי גם במוציא חברים וכן הלאה , אם כי זה נשאר השם של פעם היום זה מוציא חברים אבל גם שכירים .
4081
ןלחשוב שהיא נולדה בקו 5 כקו העיר. היום היא נראית פשוט נהדר.
 

amitasafzabida

New member
אוטובוס מיוחד זה.

4081
ןלחשוב שהיא נולדה בקו 5 כקו העיר. היום היא נראית פשוט נהדר.
אוטובוס מיוחד זה.
קיבל 3 עיצובים שונים הקיימים לאוטובוסים בודדים בלבד. בתחילה, קו העיר, צביעה יעודית לקו 5, שאני מעלה על הדעת שרק כ20 (30 מקסימום) נצבעו כך. כחול לבן, שאני מהמר על שתיים. אדום, אחד ויחיד, המבצע את רוב טוריו על קו 16.
 
חחחחח מה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif קו 16../images/Emo35.gif

אוטובוס מיוחד זה.
קיבל 3 עיצובים שונים הקיימים לאוטובוסים בודדים בלבד. בתחילה, קו העיר, צביעה יעודית לקו 5, שאני מעלה על הדעת שרק כ20 (30 מקסימום) נצבעו כך. כחול לבן, שאני מהמר על שתיים. אדום, אחד ויחיד, המבצע את רוב טוריו על קו 16.
חחחחח מה
קו 16

בחיים לא!, רמי לא יעשה עם הבובה שלו קו 16 לעולם! הוא עשה רק 119 , 19 לפעמים בשיש בבוקר, 40 טור בבוקר ,ו7 ממש לעיתים רחוקות.
 

barak67

New member
119 לא כל היום אז מה כל היום

חחחחח מה
קו 16

בחיים לא!, רמי לא יעשה עם הבובה שלו קו 16 לעולם! הוא עשה רק 119 , 19 לפעמים בשיש בבוקר, 40 טור בבוקר ,ו7 ממש לעיתים רחוקות.
119 לא כל היום אז מה כל היום
8 קווים שונים? עוד שאלה 6313 תקופה ארוכה מאוד קבוע על 44 על איזה קו היא בשנה האחרונה?
 

barak67

New member
לא איפה היא עד היום אני בוכה עליה

אולי ראית את 6318?
סביר יותר שהיא עושה במוצ"ש 67.
לא איפה היא עד היום אני בוכה עליה
הלכה מ 53 ל 168 ל47 ועכשיו תלך לבי"ס לנהיגה לפני זה היתה הרבה ב 67 ולא במוצ"ש הרבה ערבים וגם 63 היום לא עושה 67 גם במוצ"ש
 

אורי404

New member
6318 היא בקווים 47/48 ובקו 27.

לא איפה היא עד היום אני בוכה עליה
הלכה מ 53 ל 168 ל47 ועכשיו תלך לבי"ס לנהיגה לפני זה היתה הרבה ב 67 ולא במוצ"ש הרבה ערבים וגם 63 היום לא עושה 67 גם במוצ"ש
6318 היא בקווים 47/48 ובקו 27.
בלילות היא בקו 247 וסביר להניח שגם במוצ"ש. 6318 = 90-760-01.
 

amitasafzabida

New member
היא בקו 61 או 67 או 63?O.O

אחלה מכונה תמיד אני שמח לראות
אותה שבאה אלי ל61 במוצ"ש או 67 כמה פעמים אפילו ל 63
היא בקו 61 או 67 או 63?O.O
ואגב, ראני לא זוכר איפה קראתי שהיא על 16.. אגב, עם הבובה שלןו, הוא לא יעשה גם את 15?;)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה