מכונה 4081 בדן .
מכונה 4081 בדן .
שאלה - מי מכיר את המכונה 4081 בדן ? אם כן למה הושקע כל כך במכונה הזו , היא עושה מדי פעם טור בבוקר ב- 40 , ואחר הצהריים ב- 119 , בנוסף צבעו אותה לצבע הכחול ועכשיו שוב צבעו לאדום ברור שזו המכונה הכי ישנה במצב הכי טוב ביורו 1 אבל מה התועלת להשקיע כאשר זיהום האויר אסרונומי וכאשר זה לא עומד בסטנדרטים המינימלים ? גם אם הכל תקין מבחינה מכנית. נ.ב - מסוף כרמלית צדקת לגבי ה- 494 מ-25 ל-18 זה תלוי גם במוציא חברים וכן הלאה , אם כי זה נשאר השם של פעם היום זה מוציא חברים אבל גם שכירים .
מכונה 4081 בדן .
שאלה - מי מכיר את המכונה 4081 בדן ? אם כן למה הושקע כל כך במכונה הזו , היא עושה מדי פעם טור בבוקר ב- 40 , ואחר הצהריים ב- 119 , בנוסף צבעו אותה לצבע הכחול ועכשיו שוב צבעו לאדום ברור שזו המכונה הכי ישנה במצב הכי טוב ביורו 1 אבל מה התועלת להשקיע כאשר זיהום האויר אסרונומי וכאשר זה לא עומד בסטנדרטים המינימלים ? גם אם הכל תקין מבחינה מכנית. נ.ב - מסוף כרמלית צדקת לגבי ה- 494 מ-25 ל-18 זה תלוי גם במוציא חברים וכן הלאה , אם כי זה נשאר השם של פעם היום זה מוציא חברים אבל גם שכירים .