בטטה העצבני 61
Active member
נצפתה שלשום בקו 42.לפי חשבוני יש כבר 400 חשמליות
למה לצערך? זה טוב שיש אוטובוסים חשמלים.ולצערי יכנסו עוד בקרוב
אוטובוס עם בלימה מגעילה,יכלו להחליף את הדלק באוטובוס לביו דיזל לעשות שיפוץ באגרז ומרכבים במקום לגרוט את מודל 2009-2011 שגרטו סתם ובמקום לבזבז כסף על גורטאות צ'יינה לנד להשקיע בלתגבר קוים שצריכים תגבור תדירות כמו: 65 57 52 267 שחייבים תגבור תדירותלמה לצערך? זה טוב שיש אוטובוסים חשמלים.
יכול להיות בגלל שהם סינים?
באירופה עדיין יש אוטובוסים משנת 2005 עוד בשירותאוטובוס עם בלימה מגעילה,יכלו להחליף את הדלק באוטובוס לביו דיזל לעשות שיפוץ באגרז ומרכבים במקום לגרוט את מודל 2009-2011 שגרטו סתם ובמקום לבזבז כסף על גורטאות צ'יינה לנד להשקיע בלתגבר קוים שצריכים תגבור תדירות כמו: 65 57 52 267 שחייבים תגבור תדירות
למה לתגבר קו כמו 267 שחצי מהזמן הוא ריק ?אוטובוס עם בלימה מגעילה,יכלו להחליף את הדלק באוטובוס לביו דיזל לעשות שיפוץ באגרז ומרכבים במקום לגרוט את מודל 2009-2011 שגרטו סתם ובמקום לבזבז כסף על גורטאות צ'יינה לנד להשקיע בלתגבר קוים שצריכים תגבור תדירות כמו: 65 57 52 267 שחייבים תגבור תדירות
קצת אחרי שהמלחמה תסתיים צריך לתגבר תדירות אפילו של קוים ריקים כדי לעודד שימוש בתח"צ 267 עושה חיבור ביןם פנים הבורסה למרכז רמת גן והשכונות ברמת גן שהן לא מרכז רמת גןלמה לתגבר קו כמו 267 שחצי מהזמן הוא ריק ?
אני נהג בקו אני יודע יש שעות שהם עמוסות בשעות הבוקר והצהריים כל שאר היום הוא פשוט מאסף לקווים אחרים במיוחד 67 61 ו65 במעט
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.