מכוח הזרוע אל כוח המחשבה

מכוח הזרוע אל כוח המחשבה

מימים של סקרנות, דרך מענה נקודתי לבדידות האינטימית ועד לחיבור עם המיניות ושלמות עצמית. אני מאונן כדי להתחבר, אני מאונן כדי לזיין את המציאות שמגבלתי מנסה לכפות, אני מאונן כדי לזיין את האישה הנאה שחלפה על פניי, ושלא אני האיש שתמצא עצמה אתו במיטה – אני מאונן כדי לנצח.

בימים שכוחי הפיזי עמד לי (הזין תמיד עמד – שחררו נשימה), ויכולתי לאונן עם ידי, בדיוק כמוכן וכמוכם, הגמירה הייתה אמצעי – לא המטרה, והסרט הפורנו הטוב ביותר שצפיתי הגיע מתוך דמיוני. בחדר חשוך הייתי סוגר עצמי לאחר שהמטפל הסיעודי שלי הפשיט אותי לבקשתי. סיטואציה הייתה נשלפת מארכיון מוחי ומתניעה את כל הטקס, לא כשלתי בלשוני – טקס. הייתי מעביר את ידי על הזין ששעה להפצרתי שלא לעמוד עדיין. עם כל מגע וליטוף הוא התקשח (באישור כמובן), וכל מגע כמו והסתנכרן עם המשחק המקדים שהתנהלו ביני לבינה: האישה מהים, הרופאה המבוגרת שלי, על העיתונאית שהמחשוף שלה היה מעיר את הענק. הזין העבה והקשיח שלי היה מטפטף חומר סיכה על בטני. את הנוזל הייתי מורח באדיבות על כולו, חש אותו פראי משהו. מאונן שעה תמימה כשבכולה "היא" הייתה מוצצת לי, יושבת עליי חצי ישובה חי רוכנת, ושדיה הנפולים מעט היו מלטפים את החזה שלי. כן, שדיה הנפולים – לרוב היא, המבוגרת, הייתה "המאהבת" שלי.
עוצר לרגע "ומביט" בעיניה, שוכב מעליה ונועץ בכוס השעיר שלה את כולו, והיא כורכת רגליה סביבי, מהדקת אותי לתוכה בזמן שאיני דופק אותה כמו ואין מחר. יד אחת שלה אחזה בראש המיטה וידה השנייה על אגני שלא חדל להלום בה,לנעוץ בה את הזין שכל רגעי ימלא אותה. אני עוצר ומאונן עם שתי ידיים, היא כעת על ארבע – רק מלהביט על שדיה הנפולים משתוללים כשאני מזיין אותה וראשה נחבט בראש המיטה. "עוד לא" אני מפציר בעצמי

ומרסן את אורגזמה הקרבה. הגמירה מתרחשת רק כשהיא מעליי, מזיינת אותי, מחסלת אותי. לאחר שעה של אוננות גופי ספוג בזרע – נפשי בשלמות.
זה חמש שנים שאינני מסוגל לגמור בעזרת היד, אך מה שכוחי לא מאפשר – מאפשרת לי מחשבתי.
 
אחד הדברים היותר טובים

שקראתי בתפוז בזמן האחרון.

לא יודעת להגיד אם זה קטע עצוב,
כמו שאני מאחלת לך שהפנטזיות יהיו למציאות.
 
למעלה