מכבי ת"א: צפו בתומאס מתאושש

מכבי ת"א: צפו בתומאס מתאושש

מכבי ת"א: צפו בתומאס מתאושש

דיון תומאס, שעבר ניתוח ברגלו, במצב רוח טוב: "אני אחד שמחלים מהר מפציעות". הרופא שניתח אותו: "זמן ההחלמה הצפוי הוא בין 6 ל-8 חודשים". צפו בכתבה מתוך "חדשות הספורט"
תאריך עדכון:4/14/2005 20:20:0


דיון תומאס, ששבר אמש את הרגל באימון מכבי ת"א ונותח הלילה (בין רביעי לחמישי) בביה"ח `איכיליוב` בת"א מתאושש מהניתוח במחלקה האורטופדית וכבר נראה במצב רוח טוב.

כל שחקני מכבי ת"א הגיעו לבקר אותו הבוקר בביה"ח ותומאס אמר: "אני בטוח שעוד אחזור לשחק כדורסל. אני אחד שמחלים מהר מפציעות". הפציעה של תומאס, ששבר את עצם השוק בשני מקומות, מהווה מכה רצינית עבור הצהובים לפני המשימה הגדולה שלהם העונה - הפיינל פור במוסקבה. מייסיאו באסטון אמר על תומאס: "הוא יחסר לנו מאוד. יש לו השפעה גדולה על הקבוצה".

ברגלו של תומאס הושתל בורג מתנפח מיוחד פרי פיתוח ישראלי. ד"ר אלי שטיינברג שניתח את דיון תומאס, אמר הבוקר ל"חדשות הספורט": "ניתחנו אותו, בנוסף הכנסנו לו מסמר מתנפח מיוחד פרי פיתוח ישראלי שנועד לקצר את זמן ההחלמה והשיקום. תומאס ישוחרר תוך מספר ימים, ויחזור לשחק תוך שישה עד שמונה חודשים".

צפו בכתבה מתוך "חדשות הספורט"

עוד לפני שהורדם לקראת הניתוח אמר תומאס לפיני גרשון: "אם תזדקק לעוזר נוסף בפיינל פור אני מוכן לקחת את התפקיד". "ידיעות אחרונות" כותב כי תומאס אמר לקראת המשחקים החשובים במוסקבה: "אני מקווה שהחברים שלי יעשו את העבודה גם בלעדיי. אין מה לעשות, אלה החיים. אני מאוכזב כי היתה לי עונה טובה עד עכשיו וחיכיתי מאוד לפיינל פור".

מאמן הקבוצה, פיני גרשון, אמר עוד לפני הניתוח של תומאס: "נמשיך במלחמה. איבדנו רופא, ד"ר טדי פינקלשטיין, ועכשיו הפציעה של דיון. אני אופטימי שהוא יתאושש וימשיך את הקרירה הנפלאה שלו. עכשיו שחקנים שקיבלו פחות דקות משחק יצטרכו למלא את מקומו. אחרי שראיתי את השחקנים עומדים סביב המיטה של דיון אני יודע שנצא מחוזקים ומגובשים יותר מהסיפור הזה".

לכתבות נוספות >
 
למעלה