מכבי חיפה בת 100 - פרויקט מיוחד

  • פותח הנושא afc2
  • פורסם בתאריך

Cade Foster

New member
נשמע כמו נושא מספיק חשוב

בשביל לעשות קאט לחופשה שלי ברחבי אירופה...

אני ילד של סוף שנות התשעים. נולדתי אמנם ב91 אבל הזיכרונות הראשונים שלי מהכדורגל הישראלי היו מגביע המחזיקות - המשחקים נגד ריד ולוקומוטיב, דרך החגיגות ההיסטוריות של האחות המעצבנת באדום (וההקנטות של בני משפחתי המורחבת שרובם אדומים דווקא, אוי מה מחכה להם בהמשך...), דרך פתיחת העונה המטורפת של 99/00 עם הרביעייה של קלשנקו נגד הפועל פ"ת. לא ידעתי מה זו אליפות בימים האלה ועדיין הלב שלי היה צבוע 100% בירוק.

את העשור שהגיע לאחר מכן אין טעם להכביר במילים - עשור שהתחיל ונגמר עם קבוצה אחת (את העשור הנוכחי פתחנו עם אליפות מקוזזת באדום, בדצמבר 2009 אף אחד לא חשב שאפילו הקיזוז יפריע לנו). עשור שבמהלכו למדו להכיר אותנו גם ביוון, בגרמניה ובמנצ'סטר (ולא תל אביבים יקרים, לא אכפת לי מה דעתכם על ההרכב שהעלה פרגוסון
), עשור שבמהלכו בכיתי לא פעם בגלל משחקי כדורגל (מפח הנפש נגד מאלמו הגיע שנה אחרי זה נגד רוזנבורג וחודשים ספורים אחרי אסון איסטנבול כך שבו כבר הייתי די חסין...) אבל יותר מהכל עשור של גאווה, של שבתות מאושרות באצטדיון שרחוק 10 דקות הליכה מהבית שלי (בתקווה שלא יהיה קיים יותר בעוד שנה מהיום) ושל עשרות שחקנים שלעולם לא אשכח.

אז תודה לך אהובתי ושיהיה במזל טוב
 
למעלה