מי תתן לי מתכון לכדורי שוקולד

hphp40

New member
מי תתן לי מתכון לכדורי שוקולד

לא חלבי, אלרגיה לחלב... אפשר חלב סויה ו"מחמאה" (מרגרינה פרווה) פליז..... עם פתי בר, צריך לחסל את החמץ ולגרום עונג לקטנה, נו טוב, וגם לבעל.
 

בוציקה

New member
תשלחי מסר ל ו שתי

היא גם שוקולטיירית וגם הבת שלה אלרגית לחלב. בטוח היא תדע.
 
מתכון לכדורי שוקולד

מצרכים: 1 כוס סוכר 1/2 כוס קקאו 1/2 כוס חלב (אפשר גם חלב סויה) 1/4 כוס יין מתוק 1 כפית תמצית וניל 1 כפית רום 1+1/2 חבילת פתיבר מפוררים. אם רוצים להוסיף גם חצי כוס אגוזים קצוצים. 100 גר' (חבילה) מרגרינה לחמם את החלב, סוכר, קקאו, ייןותמציות בסיר על אש קטנה עד שיימסו. לכבות את האש ולהוסיף מרגרינה. לבחוש עד שהיא תימס . להוסיף את הרביחה על הביסקוויטים ולערבב. לקרר שעה במקרר. ליצור כדורים בגודל הרצוי עם ידיים רטובות ולצפות עם קוקוס. בתאבון!!!
 

liat ליאת

New member
חבילה מרגרינה = 200 גר'

ולי יש פחות או יותר את אותו המתכון. 1/2 כוס קקאו 1 כף קפה נמס 1 כוס סוכר 2 כפות יין/רום 1/2 כוס מים 200 גר' מרגרינה 300 גר' ביסקויטים להרתיח את הקקאו, קפה, סוכר, יין ומים עד לרתיחה, להוריד מהאש ולהוסיף את המרגרינה עד שנמסה ולהוסיף את הביסקויטים. ליצור כדורים, לטבול בקוקוס, לשים במנג'טים ולהכניס למקרר. או לחילופין ליצור נקניק שוקולד בתוך נייר אפיה או נייר כסף. בהצלחה
 
המתכון המיתולוגי מילדים מבשלים

מתכון מיוחד לילדים - מתוך הספר האלמותי "ילדים מבשלים" של רות סירקיס: כדורי שוקולד ללא אפיה ממתקים טעימים ויפים אלה עושים בידים, ומגישים בגביעוני נייר לילדים וגם למבוגרים. חומרים ל- 30-32 כדורים 200 גרם ביסקוויטים 10 כפות סוכר 5 כפות קקאו 7 כפות חלב 1 כפית תמצית וניל 100 גרם מרגרינה קוקוס טחון סוכריות שוקולד קטנטנות כלים: שקיק פלסטיק קרש חיתוך כתיש עץ או מערוך קערה כף, כפית כף גדולה לבחישה צלחת שטוחה גביעוני נייר 1. מפוררים את הביסקוויטים: שמים אותם בשקיק פלסטיק או נייר, סוגרים ודופקים בכתיש עץ או במערוך עד שהפירורים דומים לאורז. 2. שמים את הפירורים בקערה ומוסיפים סוכר וקקאו, מערבבים היטב. מוסיפים חלב, וניל ומרגרינה ובוחשים היטב. 3. לוקחים כפיות מלאות מהתערובת ויוצאים כדורים קטנים, בין כפות הידים. 4 שמים קוקוס בצלחת אחת וסוכריות שוקולד בצלחת שניה. מגלגלים חלק מהכדורים בקוקוס וחלק בשוקולד. 5. שמים בגביעוני נייר ומסדרים על מגש או בקופסת ממתקים ריקה.
 
למעלה