מי שמע על המוסו מודל 99 -97

-רוני-

New member
מי שמע על המוסו מודל 99 -97

פשות אנו (אישתי) רוצה גם רכב שטח. איך הוא נוסע בשטח, עלויות תחזוקה, פרטים בכלל
 

teen17

New member
על איזה סוג מוסו מדובר?

בשנים 95-98 מוסו היה תחת יצור של סאנגיונג והיה בשלל דגמים ורמות איבזור ומנוע 2800 סמ"ק. לאחר מכון בשנת 99-01 מוסו מיוצר תחת השם דייהו ומיובא רק בדגם אחד עם מנוע בנפח 2900 סמ"ק. אני ממליץ לך לבדוק על איזה יצרן ואיזה רמת איבזור מדובר ובאיזה שנה. בכל מקרה, אני ממליץ לך לרדת מהג´יפ הזה ולחשוב לכיוון הפאג´רו שנתון 95-96 מנוע 2800 ולמרות שהשנתון יותר נמוך הוא מומלץ בחום. גל, יעוץ לפני קניה.
 

-רוני-

New member
יחי ההבדל הק-ט-ן במחיר

גל המחשבה הראשונה שלנו היתה על פיג´ארו כמובן ארוך האישה עם הילדים והכלב, וכמובן שישישבת אני אבל המחיר המחיר חביבי מה עוד שרכב כזה אינו מוכר במס אבל אם לא תהיה ברירה אז זאת אפשרות חיובית בהחלת שלחתי לך א-מייל עם הטלפונים של עידו וארנון(ארנון יצא הפוך סליחה) שאלתי אליך איזה שיפור או תיקון אתה צריך יש הבדלי מחיר בן שניהם לדעתי ארנון עדיף במחיר ואיכות העבודה תגיד לארנון שרוני מהשערים שלח אותך ותקבל הנחה
 

teen17

New member
אני צריך את הטלפונים שלהם כי.......

אני רוצה לארח אותם בפורום בצ´ט ושכולם יוכלו לדבר איתו ולשאותם שאלות בנושא. מה אתה אומר? גל, חידושים שיכלולים ושאר דברים.
 

-רוני-

New member
רעיון מקורי אבל תיתכן בעיה

של פירסום, וחוץ מזה ישנם עוד מוסכים וחברות שמשפרים רכבים כמו גאטוס,אספיר ועוד.... אנני מכיר את החוק לגבי האינטרנט אבל צריך להיזהר מפירסום ואם מפרסמים חייבים להיות הוגנים כלפי כוווווווולם. אז תיזהר שלא יורידו לנו את הפורום
 

teen17

New member
רגע, אני רוצה להבין משהו:

זה לא שאני עושה פירסומת לעסק מסוים שיקנו רק בו או מוציא דיבה לעסק מסוים אני סך הכול רוצה לארח את מי שהקים את העסק הזה והוא הכי טוב בו-לפי דעתי אבל ברור לי שיש עוד חברות ובהמשך גם אליהם אגיע. אם תוכל להסביר לי עכשיו איזה בעיות קימות בפורטרוט אשמח לדעת.
 

-רוני-

New member
לאחר שקראתי את ההודעה החשובה

ניראה לי שזה לא אקטואלי אבל יתכנו בעיות עם זה תהיה בקשר בא-מייל
 
אוטו לא רע בכלל

היה לשכן שלי אם אתם מחפשים גיפים טובים וזולים יחסית יש את הגאלופר והטראנו שהם יותר זולים מהפגארו ולנד קורזר וטרופר
 

teen17

New member
אל תתקרב לטראנו במודלים של.....

96-99, יש להם בעיות התחממות חמורות ביותר. הייתה על זה כתבה בעיתון הגה בשטח שמיהו התלונן שבכל עליה קטנה מתחמם לו הטראנו ואמרו לו שזאתי בעיה מוכרת כי המאוורר לא מספיק בשביל לקרר את המנוע וקרסו יבואני ניסאן מיבאים במיוחד קיט משלים של מאוורר ועוד איזה משהו ומתקינים את זה. בקיצר תתרחק מהטראנו הקצר והארוך בשנים שרשמתי. גל, יועץ לעניני קניה ומכירה.
 
נדמה לי שאתה מערבב 2 דברים שונים

אני לא אומר שאין בעיית התחממות כי לא שמעתי/קראתי על כך ממקור ראשון. יתכן ומדובר בבעיה ספציפית של רכב מסויים שבעייתו התנפחה לכלל בעיה כוללת. דבר שני, לא ציינת אם מדובר במנוע בנזין או דיזל. אני יכול לומר לך שבמנועי הדיזל שמותקנים בטראנו החדש (ואין לי סיבה לחשוב שזה שונה משנת 97, כי מדובר על אותו המנוע בעקרון), מאוורר המנוע פועל מרגע ההתנעה הואיל והוא מחובר ישירות (כמו פעם...) ולא מופעל חשמלית ע"י חיישן טמפרטורת נוזל הקירור. הסבירות הגבוהה יותר, לדעתי, שמדובר (אולי) בליקוי בטרמוסטט (סדרת ייצור פגומה למשל) ולא בכשל תכנוני במנוע, שממש לא מתקבל על הדעת. אך בכל מקרה, כפי שאמרתי, אין בידי פרטים מלאים באשר לתופעה ולכן אני מסייג את דברי. לגבי המאוורר הנוסף עליו אתה מדבר ואשר אכן מותקן ע"י היבואן - מדובר בתוספת של מזגן אחורי (לדגם הארוך בלבד) כי כאן באמת קיימת בעייה: למזגן 4 פתחי איוורור (סטנדרטיים) קידמיים וצמד פתחים נוסף מתחת למושבים הקידמיים, לטובת רגלי הנוסעים בשורה האמצעית, מה שמ-מ-ש לא מספיק בימים חמים. התקנת המזגן הנוסף כוללת פיקוד נפרד ומבוססת על אותו המדחס ונעשית על הדופן האחורית (סמוך לספסל) פותרת היטב את הבעייה וההתאמה לצבע וחומר הדיפון המקורי - מושלמת! אחד הדברים המאפיינים את "שוק הרכב הישראלי" (ולא רק...) הוא "רב-סרן שמועתי" שמעלה ומוריד רכבים בגין שמועות בלתי מבוססות וללא לימוד הבעייה עד שורשה, וחבל. צריך לזכור שהניסאן טראנו יוצר גם עבור חברת פורד (תחת השם מאווריק), בטרם רנו לקח פיקוד על ניסאן, כך שמדובר בכמות גדולה, גדולה מאוד של רכבים שיוצרו ובוודאי שאם אכן היתה בעייה כוללת הדבר היה נודע חיש קל והיה מתבצע "ריקול" המוני.
 
למעלה