מכירה את ההמלצה להחליף קסדה אבל..
לא קיימתי מעולם את ההמלצה הזאת! יש לי קסדה של 10 שנים בערך והיא נהדרת! לא רואה ב שום מגרעה. עשה עבודה מצויינת כל עד היא על הראש ורחוקה ממגע בקרקע מה לעשות, הסטטיסטיקה אצלי שמתוך 15 שנות רכיבה אולי 3 פעמים הראש שלי נגע בקרקע וגם אז... זה לא היה בעוצמה שדגדגה במיוחד לקסדה... לכן, לא רואה סיבה להחליף קסדה אחרי 5 שנים אם היא תקינה ובסדר. בטוחה שגם עם מגבלת יכולת ספיגת המכות שלה - עדיין, הסיכוי הגדול ביותר הוא שאחרי מאות קילמטרים של רכיבה, תצטרך לספוג חבטה קלה שבוודאי תעמוד בה! אה נזכרתי, היתה תקופה שרכבתי שנה-שנתיים עם קסדה סדוקה...
לא קיימתי מעולם את ההמלצה הזאת! יש לי קסדה של 10 שנים בערך והיא נהדרת! לא רואה ב שום מגרעה. עשה עבודה מצויינת כל עד היא על הראש ורחוקה ממגע בקרקע מה לעשות, הסטטיסטיקה אצלי שמתוך 15 שנות רכיבה אולי 3 פעמים הראש שלי נגע בקרקע וגם אז... זה לא היה בעוצמה שדגדגה במיוחד לקסדה... לכן, לא רואה סיבה להחליף קסדה אחרי 5 שנים אם היא תקינה ובסדר. בטוחה שגם עם מגבלת יכולת ספיגת המכות שלה - עדיין, הסיכוי הגדול ביותר הוא שאחרי מאות קילמטרים של רכיבה, תצטרך לספוג חבטה קלה שבוודאי תעמוד בה! אה נזכרתי, היתה תקופה שרכבתי שנה-שנתיים עם קסדה סדוקה...