מי שמחפש קסדה

yyooonn

New member
הם לא מאפשרים משלוחים מחוץ לארה"ב..

תודה, אחלה מחיר..
 

HelloweeN

New member
אתמול הגיעה לי ה-BERN WATTS

עלתה $55 כולל משלוח, של העונה הנוכחית.
מת כבר לנסות אותה בהקדם!
 

o h a d d

New member
20$ אפשר לקנות כמה


 
אגב קסדות: אני יודעת שקסדות אופנועים מומלץ

להחליף כל 6 שנים בגלל התיישנות החומר. כמה זמן מומלץ להשתמש בקסדות סקי/סנובורד?
 

o h a d d

New member
לא יודע...אבל אני קניתי קסדת אופניים יקרה

לפני 4.5 שנים, היום היא מתפוררת
 

idotriple

New member
לא מדדתי

יש לי קסדה של סמית' מידה M.
לכן אני חושב שמידת M של חברה אחרת תתאים בערך אותו דבר.
מה גם שלG9 יש מנגנון כיוונון של הקסדה כך שתתאים בצורה אולטימטיבית.
 
אני מדדתי הרבה קסדות עד שמצאתי מישהי נוחה לי

וכולן היו במידה הנכונה, רק המבנה מעט שונה בין קסדה לקסדה.

כנ"ל עם קסדות לאופנועים ולאופניים, רק ששם בסוף קניתי קסדה מתכווננת ומגניבה עד מאוד (שלא נוחה לי בכלל
ככה זה שקונים בלי למדוד).

בקיצור, בגלל זה תהיתי איך קונים בלי למדוד. מאחלת התאמה מלאה!
 

alonaski

New member
מה??? איך היא מתפוררת? איזו קסדה? של איזו

חברה?... יש לי קסדה בת 15 בבית, לא השתנתה כלום. נראית אותו הדבר כמו מהיום שקניתי אותה...

ממה עשויה הקסדה שלך? מבמבוק?...
 

איל שחר

New member
לקסדת הסקי שלי בת ה 8-9 התפורר

פס ריםוד הספוג שמקיף את השוליים, מבפנים. כנראה בגלל לחות הזיעה.
החלפתי אותו והיא כחדשה.
רק שחשבתי על הפתרון הזה אחרי שקניתי חדשה והדבקתי עליה מדבקת גופרו...
 

o h a d d

New member
מט פרשוט

או שקיבלה מכה או מה שנקרא "עייפות החומר" אבל נראה לי שניהם.
לפני חודש שמתי לב פתאום שיש סדק קטנטן שבקושי רואים בקלקר, היום הוא יותר גדול ונוסף לו חבר :-\

חפשי טוב טוב בקסדה, תשמשי במשקפי קריאה אם יש לך, יתכן שתמצאי
. יצרני קסדות אופנועים ממליצים להחליף קסדה כל 5 שנים
 
מט פרשוט זו בדיוק הקסדה שלא נוחה לי...

קניתי כי התלהבתי מהאפשרות למגן סנטר, אבל היא פשוט לא נוחה לי. משתמשת בה, אבל לא נוחה.
 

o h a d d

New member
לא היחידה שאומרת כך

לי היא הייתה נוחה מספיק בהתחלה, ואז שהתקלף לה הריפוד היא נהייתה שמישה רק עם בנדנה, אבל עם בנדנה היא ממש נוחה.
נסי את זה
 

marceloros

Member
מנהל
כידוע בקסדות זה אומר שעבר זמנה

כולל אחרי כל מכה שהיא סופגת.
ברגע שיש סדקים היא כבר לא מגינה כפי שהיא אמורה להגן ע"י פיזור עוצמת המכה לאן שצריך.
 
למעלה