אני אסביר
- כאן זאת שיחה חברתית
לא ניסוח פנייה רשמית של שלום רב וכו'
בנוסף כאן זה אתר שאני מכירה איך הוא עובד
אף פעם לא כתבתי לשופרסל
תמיד העדפתי להתקשר
זה טוב אצלם כי שרל"ק זמין טלפונית עד מאוחר
אני מניחה שזה לא קשה להיכנס לאתר ולמצוא איפה ניתן ליצור קשר ואז לנסח הודעה (מניחה שהיה לוקח לי קצת יותר משתי דקות)
זה כמובן לא רק הזמן הטכני אלא גם ה"השקעה" המנטלית במשהו שלא עשיתי בעבר
כל זה בשביל משהו שלא מאוד משנה
לא מדובר בבעיה בהזמנה שלי
רק קופון לא ברור
חשבתי אולי מישהו כאן גם קיבל את אותו קופון והבין איך משתמשים בו
הוא כתוב טעון אז מאמינה שאם לפי מה שהזמנתי הוא היה מקנה לי הנחה אז הייתי מקבלת אותה
כנראה שגם ככה אין לי ממש עניין במוצרי ניו פארם מה שלא יהיו
עכשיו תגידי שעכשיו השקעתי הרבה זמן בכתיבת ההודעה הזאת
יחסית לכתיבת שאלה באתר שופרסל או אפילו טלפון
זה נכון אבל כאן המטרה היא לא לברר מה הקופון כי גם ככה כבר הזמנתי להיום בערב
אבל שאלת והבנתי את התהייה שלך ורציתי להסביר לך את ההתנהלות הלא ברורה שלי
זה אולי לא רציונלי ואולי לא תזדהי אבל יש אנשים שכנראה פחות מנוסים בהתעסקות עם אתרי אינטרנט לא מוכרים ואין להם חשק לעשות את זה אם אין סיבה טובה (ושרל"ק טלפוני גם אם יעיל ואדיב זאת אף פעם לא חוויה מאוד מהנה עם כל ה"לחץ על...", ולפני שתציעו לי אפליקציות מעולם לא הורדתי אפליקציה ואני עדיין אעדיף ללחוץ בעצמי מאשר להבין איך עובדת אפליקציה)
שוב, החפירה הזאת כאן לא היתה בשביל הקופון הנ"ל, היא היתה בשביל לבאר התנהלות של גולשים