מי שלא בא לדדו הרויח

מי שלא בא לדדו הרויח

גועל נפש מה שהיה שם פשוט האוהדים של הפועל חיפה חגגו שם כבר היה במות והכל והם באו והרסו להם מכות מיכל כיוון 100 אנשים אחרי ילד אחד קטן זה לא אנושי ולא הגיוני אנשים מורידים חולצות כי מפחדים ורוצים לחזור חיים דרסו 2 אוהדים של הפועל חיפה כי הם אוהדים של הפועל חיפה בכל עבר אלפים רצים ליראות מכות או להביא מכות ממש כמו ילדים בגן וזה ביזיון אבנים כאילו אנחנו איזה איתיפאדה ביזיון מי שלא היה הרויח ראיתי מה היה שם הייתי רבע וחזרתי גועל נפש של דבר בחיי ביזיון באותה שניה התביישתי שאותם אוהדים שעשו את כל זה הם אוהדים של מכבי חיפה!!!!
 
למה נסעתם בכלל? היה ברור

שהאוהדים של הפועל שם. הכי טוב היה לסיים את החגיגות בקריית אליעזר ולעלות לפאב בכרמל או משהו כי גם ככה השחקנים שלנו כבר היו במיטה בשעה 12...
 
אני לא ידעתי

רק אחרי זה התברר לי הגועל שהם באו לדדו לא במטרה לחגוג שם אלה לחפש אש ולהרוס להם את החגיגות ולהצית את הריב הזה כשהם יחגגו להם בפרצוף
 
מזל טוב

(אני "אתפוס טרמפ" על ההודעה הזאת).... הצלחתם להפוך את הקרייה למקום שכבר לא כיף לבוא אליו. אשכרה גיהינום. חבורות של מאה איש רודפים אחרי שלושה ילדים, אנחנו צריכים לזרוק כיסאות מהיציע כדי שאלף אנשים לא יעלו עלינו מכות. בקשר לחוף דדו- זה היה ברור, לא ברור איך לא מת אף אחד.
 

PralijA GirL

New member
בושההה!!!!!!!!

למרות שנורא רציתי לבוא והכל... זה זוועה מה שהלך בחוף דדו... וגמני מתביישת שאלו אוהדים של מכבי חיפה!!!! אין לי מה לומר הרבה.... הרוב ערני אמר ואני מסכימה איתו... זוועה!
 
לא אוהדים

אנשים,בני אדם. זה כבר לא קשור לזה שהם אוהדי מכבי חיפה או לא. הם סתם באו לתפוס פוזה.
 
למעלה