מי ראה 099 וקצ´ורה???
099 היה השבוע יפה מאוד...העניינים מתחילים להתחמם בין תומס ללאורה.. עכשיו כל האקשן יתחיל {ובאמת פקונדו נהיה יותר חתיך מסדרה לסדרה-הוא פשוט מהמם} קצ´ורה היה בסדר,הפעם פה היו קטעים משעממים{להבדיל משבוע שעבר-שאמרתי ההפך}. בקיצור אין כמו פקונדו הוא פשוט דבר נדיר ומיוחד
099 היה השבוע יפה מאוד...העניינים מתחילים להתחמם בין תומס ללאורה.. עכשיו כל האקשן יתחיל {ובאמת פקונדו נהיה יותר חתיך מסדרה לסדרה-הוא פשוט מהמם} קצ´ורה היה בסדר,הפעם פה היו קטעים משעממים{להבדיל משבוע שעבר-שאמרתי ההפך}. בקיצור אין כמו פקונדו הוא פשוט דבר נדיר ומיוחד