מי ראה 099 וקצ´ורה???

hilapo

New member
מי ראה 099 וקצ´ורה???

099 היה השבוע יפה מאוד...העניינים מתחילים להתחמם בין תומס ללאורה.. עכשיו כל האקשן יתחיל {ובאמת פקונדו נהיה יותר חתיך מסדרה לסדרה-הוא פשוט מהמם} קצ´ורה היה בסדר,הפעם פה היו קטעים משעממים{להבדיל משבוע שעבר-שאמרתי ההפך}. בקיצור אין כמו פקונדו הוא פשוט דבר נדיר ומיוחד
 

קרלוצה

New member
קצ´ורה..............

רק הסוף היה הכי מעניין!!!!
איזה נשיקה הביא לה אה????? חחחחח
 

huxy

New member
מה אני אגיד לכם אבל לטעמי

רוב הדמויות משנה בקצ´ורה מיותרות או לא מנוצלות. ראיתי השבוע עם צפייה בדברים אחרים באמצע. נהנתי ממה שהם עשו לברנרדה, היא מפלצת מתנשאת שחושבת את עצמה. ברונו היה בסדר אבל אני לא רואה מה שחלק רואים בו
לא מתאים לראשי, נטי זוהרת ומדהימה מידיי וצריך יותר לגבר הראשי. על סנטרל הגבתי למטה (ניסיתי לקשר את ההודעה ההיא לפה ולא הלך לחי, לא נוארה
)
 

Adi arana

New member
בקשר לנשיקה הראשונה בקצ´ורה!

זה רומנטי זה??????. הנשיקה הראשונה אמורה להיות רומנטית ! ): וסנטרל היה מהממם! ראיתם ת´פרצוף שפקו תקע שפופז´ה (פופאיי)נכנס? חחחחחחח והיה ממש יפה הקטע עם הטלפון שפקו צלצל אליה ובבית חולים (בקטע הזה בבית חולים נזכרתי בתומס וביאגו....) חח... :)
 

Adi arana

New member
חח התכוונתי....

תומס ויאגו מ´יאגו´ חחח שחכתי שלפקו קוראים תומס בסנטרל חחח
 

Gigli

New member
היה מהממם!!! ../images/Emo41.gif

כרגיל!!!מהממםם ומושלםםםם!!!
(:): כל מה שכתבתם נכון ויותררר!! כל הקטעים ממש יפים וננסי ופקו ממש מתוקים וחמודים! תענוג להסתכל!!|מאוהב"
 

shirakl

New member
לא נכון..

לא ראיתי סנטרל בעיקרון, אבל הקלטתי ואני אראה בקרוב.. בקשר לקצ´ורה - אני אישית חשבתי שהיה ממש יפה!!! ממש נהניתי אתמול מהפרקים!!! קצ´ורה כ"כ מתוקה.. ממש אהבתי את הקטעים שלה עם הילד כשהיא מלמדת אותו ואת כל הדימויים, ואת הקטע עם הגרב.. גם הקטעים עם ברונו היו מקסימים.. אני פחות אוהבת את הקטעים שרואים את המשפחה של קצ´ורה שדואגת לה כל הזמן ואת הקטעים של בית היתומים, אבל גם זה ממש חמוד.. בקיצור - קצ´ורה מעולה!!!!!!!!
 
למעלה