מי מתחיל עם מי?
בוקר אור
היום בתכנית הבוקר היה אייטם על שני חבר'ה, שיזמו בפיסבוק איזה עניין עם זה שבנות יתחילו עם בנים במקום ההיפך.
יכול להיות שזה כבר לעוס לכם, שהרי אין לי פייסבוק ואני לא בעניינים.
אבל רציתי בכל זאת לשמוע את דעתכם בנושא.
לי אין בעיה להתחיל עם מישהו שמוצא חן בעיניי.
די מזמן הגעתי למסקנה, שהדבר הכי גרוע שיכול לקרות - זה שיסרבו לי.
ברגע שאני מקבלת גם את הסירוב כאופציה - זה לא כזה מפחיד.
הטענה של שני החברים שהתראיינו בטלויזיה היתה, שמכיוון שנשים מתלוננות שהגברים בישראל מתחילים באופן אגרסיבי - הם קוראים לנשיםלקחת יוזמה ולשלוט בעצמן בסיטואציה. בעיניי זו טענה קצת טיפשית, כי אם מישהו מתחיל באופן אגרסיבי - כדאי שהוא ילמד למתן את עצמו בלי קשר לזה שבחורות יתחילו או לא יתחילו איתו. החיים לימדו אותי, שאנשים אגרסיביים לא רק מתחילים באגרסיביות, הם פשוט מתנהלים ככה. אז גם אם בחורה תתחיל איתם ולא הם איתה - האישיות האלימה תצא החוצה בהמשך.
טענה נוספת שעלתה שם היתה, שבחור שיתחילו איתו - עשוי להניח שיהיה לו יותר קל "לזרום" עם הבחורה, כי הרי היא זאת שהתחילה.
גם הטענה הזאת מטופשת, כי מותר לאנשים להביע עניין מסויים ואח"כ לשנות את דעתם (וזה נכון לגברים ונשים כאחד).
בלי קשר אני חושבת, שאין שום מניעה שבחורה תתחיל עם מישהו שמוצא חן בעיניה.
אז:
1. בנות - מי מכן מתחילה/התחילה עם בנים?
2. בנים - איך תקבלו את זה אם מישהי תתחיל אתכם?
3. למה צריך בשביל זה קמפיין מיוחד?
שבוע בונבון שיהיה!
בוקר אור
היום בתכנית הבוקר היה אייטם על שני חבר'ה, שיזמו בפיסבוק איזה עניין עם זה שבנות יתחילו עם בנים במקום ההיפך.
יכול להיות שזה כבר לעוס לכם, שהרי אין לי פייסבוק ואני לא בעניינים.
אבל רציתי בכל זאת לשמוע את דעתכם בנושא.
לי אין בעיה להתחיל עם מישהו שמוצא חן בעיניי.
די מזמן הגעתי למסקנה, שהדבר הכי גרוע שיכול לקרות - זה שיסרבו לי.
ברגע שאני מקבלת גם את הסירוב כאופציה - זה לא כזה מפחיד.
הטענה של שני החברים שהתראיינו בטלויזיה היתה, שמכיוון שנשים מתלוננות שהגברים בישראל מתחילים באופן אגרסיבי - הם קוראים לנשיםלקחת יוזמה ולשלוט בעצמן בסיטואציה. בעיניי זו טענה קצת טיפשית, כי אם מישהו מתחיל באופן אגרסיבי - כדאי שהוא ילמד למתן את עצמו בלי קשר לזה שבחורות יתחילו או לא יתחילו איתו. החיים לימדו אותי, שאנשים אגרסיביים לא רק מתחילים באגרסיביות, הם פשוט מתנהלים ככה. אז גם אם בחורה תתחיל איתם ולא הם איתה - האישיות האלימה תצא החוצה בהמשך.
טענה נוספת שעלתה שם היתה, שבחור שיתחילו איתו - עשוי להניח שיהיה לו יותר קל "לזרום" עם הבחורה, כי הרי היא זאת שהתחילה.
גם הטענה הזאת מטופשת, כי מותר לאנשים להביע עניין מסויים ואח"כ לשנות את דעתם (וזה נכון לגברים ונשים כאחד).
בלי קשר אני חושבת, שאין שום מניעה שבחורה תתחיל עם מישהו שמוצא חן בעיניה.
אז:
1. בנות - מי מכן מתחילה/התחילה עם בנים?
2. בנים - איך תקבלו את זה אם מישהי תתחיל אתכם?
3. למה צריך בשביל זה קמפיין מיוחד?
שבוע בונבון שיהיה!