זה עניין אינדבידואלי ואי אפשר לומר שגברים משקרים יותר או ההפך. כמו שאי אפשר להגיד שגברים יותר בוגדניים. כל הסקרים וכל זה אף פעם לא יכולים להציג 100%. זה השערות.
שזה מייצג 100%. ברור שתמיד יוצאים מן הכלל ויש גברים עם תכונות נשיות ונשים עם תכונות גבריות. אז לשם הסקר כשיגידו נגיד גברים זה לא אומר שזה רק גברים יש גברים שזה לא יכלול כמו שיש נשים שזה כן יכלול עם הגברים במקרה זה. וכנ"ל עם הנשים.