מי מכיר מי יודע MIO?

kikoj

New member
מי מכיר מי יודע MIO?

אני מתלבט בין 2215 לבין 1940 והיום ראיתי מכשיר לא מוכר בשם MIO שנמכר באולסייל האם מישהו מכיר את המשיר ויכול לתת מס' פרטים/חוות דעת? תודות משה
 

ron20

New member
ואללה לא מכיר ...

אני לא מתכוון לכתוב שום דבר רע על מוצר שאני לא מכיר, ראיתי שיש להם גם דגם עם 400 MHZ ... הדבר היחיד שהוא חד משמעי זו מערכת ההפעלה (pocketpc 2002), היום כל החדשים יוצאים עם WM2003 ... לפי מה שראיתי ברשת יש MIO עם MW2003, תחפש יותר מידע, תבדוק מי נותן שרות בארץ ... בעקרון אין כמעט הבדלים פונקציונליים בין מכשירי PPC כולם נותנים את אותו הדבר, כמובן יש אופציות הרחבה , יכולות אלחוט, זיכרון וכו אבל מבחינת תוכנות MP3 וכו אין בכלל הבדלים (פשוט לקרוא מפרט) מה שכן, יש אלמנטים של שרות (חשוב), אמינות, עמידות וכו, בזה אני לא יכול לעזור, כי כאמור אני לא מכיר את ה MIO.
 
למעלה