מי מכיר מוצר בשם מיקרו קיי?

אישאש

New member
מי מכיר מוצר בשם מיקרו קיי?

בשוק מוצרי כיבוי אש התחילו בקמפיין שיווקי של מוצר זה.מה יתרונותיו/חסרונותיו ביחס למוצרים אחרים?
 

homer jay

New member
עוד מוצר מיותר בתחום הכבאות

כפי שנאמר הדרך הטובה יותר היא ההסברה והמניעה... מוצר מיותר לחלוטין לא מחדש לדעתי כלום. לא אציין את יתרונותיו וחסרונותיו כי זה גובל בפירסום אבל הוא לא מחדש כלום בתחום האירסול בלה בלה בלה חרטא ברטא. עוד גימיק. משהו כמו ביצת הפתעה של קינדר מי שמענין אותו יכול להזמין קטלת מהאתר ולעבור שטיפת מוח. רותם שכבר לא צופה אש :") לינק לאתר הבית http://www.aerosol.it/
 

fireman

New member
רותם

לא מעניינות אותי יתרונות וחסרונות אני אשמח אם תסביר מה זה בכלל האתר הזה בכלל באיטלקית והמכשיר הזה נראה כמו פח אשפה אם תסביר לפחות מה זה אני אשמח מאוד אגב, למה אתה לא צופה אש?
 

homer jay

New member
שילוב של מער´ כיבוי אוטומטית ועוד..

כלמיני שטויות לא מחדש כלום. זה פשוט לא מיוצר בישראל זה הכול כמו כל המטפים האוטומטים שממוקמים מעל כל ארון חשמל מסעדה וכ´ו. לא מחדש כלום מוצר אירסול רגיל לחלוטין אבקה רגילה על בסיס סודיום בי קרבונט יענו סודה לשתייה תוספים יחודיים להם אני לא רואה לנכון לקנות מוצא שמיוצר בחו"ל ואפשר להשיג בארץ והרמה בארץ משתווה לזו שבחו"ל. להבות עושים עבודה מצוינת יש עוד מפעלים שיעודם לייצר מטפים שכאלו. אין לי שום ספק שהמוצר הזה מיותר לפחות בשוק הישראלי. תמורת תשלום נוסף הם יעשו לך טובה ויתקעו לך גם הלון בפנים. לדעתי חרטא בארטה. ועכשיו לשאלת השאלות.... העיפו אותי מהתחנה ו"לא נתנו לי דין וחשבון" כנראה שילוב של חריגה מסמכויות בשילוב עיצבון של האחראי צופים שלנו :) יום טוב.
 
למעלה