מי מבלה אתכם ת'סופשבוע?

  • פותח הנושא r66
  • פורסם בתאריך

r66

New member
מי מבלה אתכם ת'סופשבוע?

החיילת שלנו בדרך הביתה ומיד כשתגיע תגיד "שלוםשלום" ותיסע עד מחר
החייל נשאר שבת ויוצא ביום א' לנרגילה (רגילה)
מפלס הגעגועים התאזן-הוא התקשר סופסוף
סופ"ש נפלא לכולם
 

סמדר בנ

New member
מקווה שלא מהניווט...../images/Emo8.gif

הם מאזנים לך את סוף השבוע, כשהבת תיסע הוא יגיע.
 

r66

New member
לקחת לי ת'שורה שמחקתי ../images/Emo3.gif לא ממש

גם הוא מתכנן נופש הרחק
לא נורא נתגבר
 

Rוני

New member
אני מקווה שהחייל שלנו יגיע

למרות שראיתי אותו השבוע בבדיקות בבית החולים ואח"כ בא לישון בבית, זה לא אותו הדבר
 
החייל שלנו לא מגיע, אבל...

כמובן שניראה אותו, כי לפני כשעה צילצל - אתם באים מחר? עניתי - האמת לא תיכננו, ויש לנו כמה סידורים, אתה רוצה הוא - נו באמת, תבואו עם המנה הרגילה, אז - בתנור יש כבר בראוניז, והתקבלה רשימת קניות רגילה וכמובן שמחר בצהריים נהיה אצלו. וחוץ מזה - התרגשות גדולה בביתנו, ג'וני קיבל סוף סוף צו ראשון, אמנם לסוף נובמבר, אבל הוא כבר כמו כולם, בכלל שהוט מתחיל השבוע ללמוד נהיגה, אז ממש הוא מרגיש כמו כולם.
 

r66

New member
ואי איזה כיף תהנו |@. אפשר מתכון של הבראוניז?

 
הבראוניז שאצלנו הכי אוהבים

אני לקחתי אותו מפורום אוכל של YNET מנסיון של הרבה מתכונים, זה בעיני הבראוניז האולטימטיבים! המתכון של ניק מלג'רי, ראש המחלקה ללימודי אפיה בinstitute of culinary education במנהטן. קל מאד להכנה עם תוצאות מבטיחות.הבראוניז נקראים כך בשל היותם סופר לחים, סופר פאדג'ים, סופר רכים. לחומרים: 200 גרם חמאה (במקור:228 גרם שהם 2 מלבנים של חמאה) חתוכה לקוביות קטנות. 225 גרם שוקולד מאיכות טובה (רצוי מריר=BITTERSWEET) קצוץ. 4 ביצים גדולות 1/2 כפית מלח 1 כוס סוכר לבן 1 כוס דחוסה סוכר חום 2 כפיות תמצית וניל 1 כוס קמח. לגוון: אפשר להוסיף 2 כוסות אגוזים (פקאנים) או שוקולד צ'יפס לבנים. ניתן להוסיף מנסיון של הרבה מתכונים, זה בעיני הבראוניז האולטימטיבים! המתכון של ניק מלג'רי, ראש המחלקה ללימודי אפיה בinstitute of culinary education במנהטן. קל מאד להכנה עם תוצאות מבטיחות.הבראוניז נקראים כך בשל היותם סופר לחים, סופר פאדג'ים, סופר רכים. לחומרים: 200 גרם חמאה (במקור:228 גרם שהם 2 מלבנים של חמאה) חתוכה לקוביות קטנות. 225 גרם שוקולד מאיכות טובה (רצוי מריר=BITTERSWEET) קצוץ. 4 ביצים גדולות 1/2 כפית מלח 1 כוס סוכר לבן 1 כוס דחוסה סוכר חום 2 כפיות תמצית וניל 1 כוס קמח. לגוון: אפשר להוסיף 2 כוסות אגוזים (פקאנים) או שוקולד צ'יפס לבנים. (ניתן להוסיף שתי כפות גרנד מרינייר - מישהי שהמליצה על המתכון הוסיפה). (אני מכינה בלי אגוזים כי לא אוהבים אצלנו) ההכנה: ממיסים שוקולד וחמאה. טורפים ביצים (אפשר בעזרת מיקסר יד או מטרפה ידנית), רק עד לקבלת תערובת קצפית מעט, פחות מדקה). מוסיפים מלח, סוכר לבן וחום ווניל. טורפים מעט. מוסיפים את תערובת השוקולד והחמאה.טורפים קלות. מוסיפים בתנועות קיפול את הקמח. משמנים תבנית מלבנית (32 ס"מ על 22 ס"מ), מרפדים בנייר פרגמנט משומן. אופים בחום של 180 מעלות עד שהעוגה הופכת יציבה ופניה סדוקים מעט. (30 עד 40 דקות). לא לייבש! מצננים את העוגה, הופכים, קולפים את נייר הפרגמנט וחותכים לרבועים. ניתן לשמור בקופסה אטומה בטמפרטורת החדר (אם עומדים בפיתוי ולא מחסלים מיד) או להקפיא.
 

r66

New member
את מקסימה ../images/Emo24.gif ינוסו "על הבוקר" ../images/Emo51.gif

מתה על פקאנים, אבל הילדה לא - אז אעשה בלי אגוזים. הלכה הדיאטה
 

r66

New member
הבראוניז יצאו "סוף הדרך" ../images/Emo51.gif ../images/Emo140.gif

 

עפרה ד

New member
איזה כיף לכם שמותר ביקורים ../images/Emo13.gif

ברכות לקבלת הצו, ובהצלחה בשיעורי הנהיגה.
 

ע ו מ ר 4

New member
אכן אמא רוזנת

יופי לכם....תהנו. כתבתי מעט למטה.... אבל זהו. ממש כעת כשהאדומים של אוגוסט השתחררו.והאדומים של אוגוסט התגיייסו..............זמזמי לך את שיר החפשש.
 

veredor

New member
בהצלחה לג'וניור בשעורי הנהיגה

ובילוי נעים עם הצנחן - נקוה שהחומוס יהיה טעים כתמיד
 
למעלה