מי לחץ על כפתור השמדה עצמית במרצ?

6bcad

New member
מי לחץ על כפתור השמדה עצמית במרצ?

במשותף עם יהדות התורה מציעים את הרב מאיר פורוש לראש ממשלה......קואליציה עם ראש עיר חרדי בי"ם........אי הפקת לקחים מכשל הבחירות..... ואם תמחקו שוב הודעתי זו - היא תופיע בכל אתר ואתר.
 

yeshgvul

New member
מה רע בקואליציה עם החרדים ?

קראת את קוי היסוד ? (זה גם לא נסגר בכלל עד עכשיו)
 

iceviper

New member
אם אני לא טועה

מדובר על תמיכה של מרצ בהצעת-אי אמון של יהדות התורה בנושא שהן חלוקות ביניהן (קצבאות הילדים),רק לשם הצעת האי-אמון. בעניין הקואליציה בירושלים,אני לא חושב שיש מה להתייחס. הנו-נו-נו הזה סתם מעייף.
 

yeshgvul

New member
לגבי פרוש, אני באמת חולק על שיתוף

הפעולה. לגבי עירית ירושלים, אין סיבה לפסול אוטומטית. אם אפשר להסכים על סטטוס קוו, אי הצקה לעסקים בעניין הכשרים , הפסקת הריסות הבתים במזרח ירושלים ושיפור היחס לתושבים שם, ביטול כמה הטבות מוגזמות לחרדים ועוד כמה נושאים\ אפשר לשתף פעולה עם לופוליאנסקי, למרות שאני לא מת על הפטרון שלו אלישיב.
 

yeshgvul

New member
זו כבר דמגוגיה

אם אתה פוסל את הקואליציה רק בגלל שראש העיר חרדי ושרובה דתי. הרי הדתיים הצליחו לא רע כלשון מאזניים בתנאים הפוכים, ברמה הארצית.
 

6bcad

New member
לא, זו פראקטיקה.

לאחר התמוטטות מר"צ מסיבות של טעויות בקו הביטחוני/מדיני, היא ממסמסת את אופיה האזרחי. מה לשון מאזנים לכאן? היא תהיה חותמת גומי להרבה דברין בלתי נמנעים בשליטה חרדית גורפת. לילה טוב, שבוע פורה.
 

iceviper

New member
אסור למרצ לפחד ממצב כזה

כי רק היא תוכל להבטיח שלא תהיה השתוללות בתחום דת ומדינה מצד החרדים. עליה למצוא את הדברים המשותפים,ולא המבדילים.
 

מטרניך

New member
ישגבול החליט להרוס את מרצ בכל

החזיתות: בין פורום לפורום, בין גוש שלום לתפוז, הוא יורה במרצ פגז אחרי פגז: ערבים, גדר הפרדה, ייהוד הגליל, סרבנים ועכשו חרדים. הוא תופס אתכם ממש, כמו שנאמר, בביצים. בכל הביצים. או שתעברו לקו של גוש שלום - חד"ש: זכות השיבה, מדינת כל אזרחיה וסטטוס של חבל הסודטים לערביי ישראל, הרס צה"ל, כניעה לטרור הערבי ותקימו חזית עם הקומוניסטים והלאומנים הערבים - או שהוא והחפרפרות האחרות של חד"ש, גוש שלום ויש גבול בתוככם יגבירו את מלאכת החתירה והפרור במרצ כדי להעביר עוד ועוד 'קאדרים', בייחוד מהנוער, לחד"ש. ואגב: הקואליציה עם החרדים בירושלים ושיתוף הפעולה איתם בכנסת נגד הממשלה הם לחלוטין ברוחה של חד"ש. להזכירכם: חוק הלפרט וחוק טל עברו בכנסת תוך שיתוף פעולה מלא של שונאי ישראל (הקומוניסטים והלאומנים הערבים) עם החרדים: אלה רוצים להרוס את המדינה הזאת ואלה למצוץ את לשדה עד הסוף. ראו הוזהרתם, אנשי מרצ: המחיר בקלפי יהיה יקר מאוד.
 

yeshgvul

New member
בנות../images/Emo68.gifישראל החסודות, היזהרנה !

האויב שבתוכנו זומם להשתלט על מוחכן ולממש את תכניותיו ה
נ"ב מופנה גם לבני ישראל החסודים
 

iceviper

New member
סליחה

אבל אני לא מבין מה אתה רוצה. דובר על קואליציה עם החרדים,וממש אין לי שום דבר נגד מהלך כזה.אם החרדים רוצים הם מסוגלים לתרום רבות לחברה הישראלית-יש רק לתת בידם את הכלים,ולהפוך אותם לחלק שווה זכויות וחובות בחברה. את הדוסופוביה תשמרו לעצמכם,שם בפורום 232. ותו דבר עם הערבים.אם מרצ תדע לשמור על עקרונותיה-קרי מדינה יהודית-ציונית הבטחת האיזון הדמוגרפי,אין לי שום טענות לקואליציה עם הערבים ורק אברך על כך.
 

מטרניך

New member
היה כדאי לשמוע אנשי מרצ נוספים, האם

גם הם מאושרים מהחד"שיזציה של מרצ כמוך. ואם מרצ רוצה להתאבד לא רק בנושא הערבי, אלא גם החרדי - מי יעצור בעדה?
 

iceviper

New member
איזו חד"שיזיציה? על מה אתה מדבר?!

ההודעה הזאת זכורה לך? תשמע,ברגע שאתה מתחיל להכניס דיבורים לפה של אנשים זה דבר שאי אפשר להתמודד איתו.
 

מטרניך

New member
מה אני יכול לעשות, אייס, אם אתה לא

מבין? קרא עוד פעם את השרשור על מרצ וחד"ש ותחכים, אולי. הדברים התכניים שאתה מדבר עליהם הם בדיוק אלה המובילים לחד"שיזציה של מרצ, או חלקים ממנה (אפילו שולה אמרה שהיא שוקלת להצביע חד"ש כי מרצ לא 'רדיקלית' מספיק בשבילה). אתה מזכיר לי את האציל הצרפתי הידוע אצל מולייר שלא ידע שהוא מדבר פרוזה, עד שאמרו לו.
 

iceviper

New member
אתה לא שם לב שאתה סותר את עצמך?

מצד אחד אתה טוען לחד"שיזציה של מרצ,מצד שני אתה מביא כדוגמא את שולמית אלוני ששוקלת להצביע לחד"ש כי מרצ לא מספיק רדיקלית. עמדתי בנושאי הציבור הערבי במדינה ברורה,והיא תואמת את מצע מרצ,וכך גם עמדתי בעניין הציבור החרדי. מי שמרצ לא מספיק תומכת בערבים לדעתו,שיצביע לחד"ש. מי שמרצ לא מספיק מתנערת מהחרדים לטעמו,מוזמן אחר-כבוד להצביע שינוי.
 

דא

New member
הנושא לא"להתנער מהחרדים"

מדובר כאן שמאופורטיוניזם של שיקולים אישיים ו/או אקרובטיות של קונצים פוליטים תורמים להגמוניה חרדית שבאיזה שלב תעבור את נקודת האל חזור.
 

iceviper

New member
בעניין הצבעת האי-אמון האחרונה

שהציעה את פרוש כראש ממשלה,אני מסכים איתך ויש כאן שיקולים לא בריאים של ראשי מרצ. אני מקווה שמרצ תשכיל למצוא דברים משותפים להילחם עליהם ולא לשתף עולה בדברים הנוגדים את עקרונותיה.
 

iceviper

New member
עד שיום אחד נסתכל אחורה

ויסתבר לנו שנעשו יותר טעויות מדברים טובים.
 
למעלה