מי לורוצה ליות משועמם

esterssh

New member
madness

טוב. כן. ובכן. גיליתי הודעה חדשה. להלן התהליך: כותבים הודעות סתמיות, וכך מגלים הודעותסתמיות של האחרים. פורום פלא נהיה פה. נפלא. גמל: בעד ונגד. נגד. נימוקי חבר השופטים: 1. היא מבריקה 2. היא סקסית 3. יש לגמל קונוטציות שליליות. זה מזכיר את "גימל". וזה איכס 4. כי הלמה יפה ממנו ["למה, לא אמרת שאחותך יפה ממך?" אז זהו שלא. את יותר ממנה!] 5. כי יש שיר ילדים שהגמל מוזכר בו, והוא מופרך כמו השיר "הוא טיפס על העץ אפרוחים חיפש". רוצה הוכחה? ובכן, יש את השיר "גמל יושב ביער לא נע ולא זע". כאילו דה?? גמל ביער? 6. כי החמור התלת-מימדי יותר יפה מהגמל הדו-דבשתי. ואם אפילו חמור (מילא הלמה, היא מהמין היפה) יפה ממנו הגמל במצב מחפיר. 7. כמו שכתוב, "בערבות הנגב הסתובב גמל/ שלא אכל/ פיתה עם בצל/ ולכן הוא מת/ ועוד איזה משפט שמתחרז-ת (בשביל החרוז; באמת)". אהמ. בגלל שלא אכל פיתה עם בצל הוא נבל??? איזו בחירה אידיוטית. מילא לא אכל פסטה ברוטב בולונז (בפירנצה אכלתי פסטה לא משהו, סתם שתדעו; אין כמו הבולונזי), אבל פיתה עם בצל- שזה אוכל של קרנפים- לא אכל והחליט למות. אידיוט, הגמל. 8. אין עוד שירים על גמלים, אני חושבת. מי שאיננו פופולארי מספיק אי אפשר להיות בעדו. לו היה הגמל זברה, הרי שאז היה עליו שיר אחד לפחות שהוא מפורסם. 9. היתה לי סיבה טובה ושכחתיה 10. כי הגמל שתה את כל המים בכנרת ובגללו המפלס ירד לפני כמה שנים לתהום צחיחה. חיה רעה.
 

esterssh

New member
תלוי

מייד אחרי שכתבתי- כן. אבל אחר כך כבר לא. ודווקא השרשור הנוכחי הוא החביב עלי, כי עכשיו הוא יושב מסודר מולי מההתחלה עד הסוף.
 
כן? אז דווקא בעד!

and yours was madless. 1. כי משקפי השמש שלו מה-זה קוליים. 2. כי אם הוא בעל דבשת, אז הוא דבש. 3. מכירה את הסיפור על הלמבורגיני שניצחה את הגמל? לא? בדיוק! 4. כי את בערבות הנגב אפשר לשיר בקלות בקצב של ג`אז. 5. כי יש סיגריות על שמו, וכל דבר שהורס לאנשים את הבריאות אסור שילקח לייטלי. 7. כי אם דילגתי על 6, אין שום סיבה שלא אעשה את זה גם ל7 ואפילו את עשית את זה פעם. 8. כי הוא מזכיר בשם שלו גימלים, וזה סבבה של דבר. 9. כי אני יכול לעשות את זה (עומד על יד אחת.. לפחות ווירטואלית..) 10. הסיבה הכי חשובה - הוקדשה לו תוכנית שלמה של "מי לורוצה להיות משועממר". הנה לך!
 

esterssh

New member
זה מתחיל להסתדר

[מעבר לזה שנעלמו כמה טופיקים חשובים שאינני זוכרת את שמם] משכנע! זהו. אתה והגמל שלך ניצחתם. אני חוזרת הביתה בזנב מקופל ובושת פנים. רק לפני שעוברים למושא הבא שלנו, אני רוצה שתזביר לי את הסיבות 4 ו-9 שלך. הנושא הבא למשועממים: משקפיים כן/ לא/ נמנע. שוטו! [אאוט אוף ריינג': אתם מהטיפוסים השמחים-לאיד, או שאתם רק אוהדי נצחונות? כי האירוע הכי משמח הערב היה שמכבי הפסידה לאולקר. לאולקר!!]
 

פארפרזה

New member
תיזהרי בשמחתך...

את עוד יכולה לקום בבוקר ולגלות שמדובר במתיחה לכבוד ה1 באפריל!!!
 

פארפרזה

New member
סתאאאאםםם...

גם אם הם היו רוצים (מה שלא נראה לי כי הם סתם תלביבים מגעילים) אין לערוץ 1 את היכולת לעשות כזה דבר.
 

esterssh

New member
אהמ

וידעתי את זה דווקא מהאינטרנט. לא מהערוץ הראשון הפעם, כך שמופרך לחשוב שהאינטרנט- על כל אתרי הספורט שלו- הצטרף למתיחה של הערוץ הראשון.
 
די ברור, לא?

סיבה 4: את השיר שהבאת עם בערבות הנגב חי לו גמל שעוד לא אכל פיתה עם בצל אפשר לשיר בקצב ג`אז, וזה תמיד אחלה. סיבה 9: טוב.. אותה באמת קשה להבין בלי לראות את הסרט הטוב ביותר של דיסני : הקיסר נפל על הראש. לכי לראותותו, תודי לי ותביני מה הכוונה בסיבה 9.
 

esterssh

New member
סרטים של דיסני [אנחה שוברת חצי גוף]

אם ועדת-חזון-אחרית-הימים תאפשר לי לראות את "הקיסר נפל על הראש" (סרט קומוניסטי להפליא? אנטי-מונרכיה או משהו?)- אם, אז אראה אותו. אם לא אז לא. ועל סיבה 4 שלך אפשר לערער: כי מי אמר שג'אז הוא טוב ליהודים?
 

esterssh

New member
נ.ב.

בקשר לפרוייקט הבא- אינני זוכרת מה הוא היה- שהוריתי לעבוד עליו, הוא הוקפא למוות לאלתר. ת.נ.צ.ב.ה. [הערה חשובה לטובי: ת.נ.צ.ב.ה. זה גם בכלליות כדי שיוכלו לפרשן ולהטות את המילים שהר"ת הזה מכיל לאיזה כיוון שרוצים. ובכלל, כל צורות הדיבור על מתים ז"ל (ע"ע) היא כללית כדי שבניאדמים יוכלו להטות אותה כטוב בעיניהם. איזה תואר היית רוצה אחורי שתמות?]
 
היי!

כבר עניתי על הפרוייקט דנך, רק שזה לוניקלט. אענה עליו מאוחריותר בעזרא טאשם. ובקשר לראשי התיבות... מממ... הייתי מעדיף שליט"א או שיח` עם סוגריים של "לא קשור לחב"ד" או משוכזה.
 
היי!

כבר עניתי על הפרוייקט דנך, רק שזה לוניקלט. אענה עליו מאוחריותר בעזרא טאשם. ובקשר לראשי התיבות... מממ... הייתי מעדיף שליט"א או שיח` עם סוגריים של "לא קשור לחב"ד" או משוכזה.
 
מאיפה הקרעכץ הזה בא??

ואני מכיר כמה מחברי הוועדה. ננסה לארגן לך משהו. עכשיו.. בקשר לג`אז.. הוא תמיד טוב ליהודים. (כאן מגיעה שנינות עם להקת היהודים והקשר הקלוש שלהם לג`אז).
 

esterssh

New member
אלה זה שיר ג'אזי

אני מודעת לך מראש על כל מה שכבר כתבת למעני. למען הפרוייקט שלי, כלומר. כאן אני אמורה להגיד משהו מתוחכם, אבל הגב כואב והידיים שורפות, ובכל זאת מחיר השאננות שווה את פרק הזמן שהוא נתן לי relaxing. קרעכץ, דווקא נזכרתי יום אחד, אבא שלי היה אומר לנו- כשהיינו ילדים מתבכיינים- ש"סטופ קרעכצינג". והיום הוא עושה הרבה קרעכצים כשכואב לו בגב או בברכיים. ואהמ. אנלא זוכרת איזה עוד דבר רציתי להגיד. אבל עלבטוח רציתי. יום יבוא ואזכר. אתם מחזיקים אצבעות להפועל הערב מול בני השרון, או שהדברים מפסיקים לעניין אתכם כשמדובר בעייסק פרובינציאלי, או לחלופין- אתם שרוניים?
 
בטוח רצית להגיד משהו?

כי זה בד"כ המשפט של אלה שאין להם על מה לדבר..
 
אז <חוכך את ידיו בהנאה> משקפיים..

נענה על זה בדרך השקולה וההגיונית ביותר נפתח באלימינציה בסיסית - יש לי משקפיים, ממילא אני לא יכול לומר שאני נמנע מהם. כעת, נותרו רק שתי אפשרויות וממילא אפשר לשלול אחת מהן בשיטת האנ-דנ-דינו. אליק בום החליט על בעד, כל מה שנותר כעת זה למצוא את הסיבה לאותו בעד גורלי. והנה הסיבה האידאלית : המשקפיים של הגמל דלעיל. טובי - שמבטיח לחפש את המשקפיים של אותו גמל מערבות הנגב.
 
למעלה