מי לדעתכם הוא הגיבור האמיתי בסרטים?

shlox

New member
מי לדעתכם הוא הגיבור האמיתי בסרטים?

לדעתי, הגיבור האמיתי הוא סאם. הוא פשוט היצור שהכי הזדהיתי איתו בכל הסרט. הוא היה הדמות הכי משכנעת. והוא פשוט שחקן ענק (שון אסטין).
 

juggernaut

New member
אני בדעתך,

סאם היה דמות מאוד מעניינת. למרות שארגורן דווקא הוא זה שיותר הזדהיתי איתו. בכל מקרה, שון הוא אכן שחקן מצוין.
 

shlox

New member
אני מוכרח להוסיף

בתור בן, בגיל 21, אני יכול להודות שהדמות של סאם פשוט ריגשה אותי מאוד. בסצינה שפרודו חושד בסם ועוזב אותו על הצוק בדרך למורדור, וסאם בוכה שם בעוד פרודו מתרחק, פשוט נשבר לבי בקרבי. משחק מדהים ומשכנע. אפילו במסיבת הפיג'מות בסוף הסרט (אני מתכוון לקטע הארוך והיללני שבו כולם נפרדים בדמעות במשך שעות ארוכות) אני אמרתי לחבר שלי: אם עכשיו הוא (פרודו) לא יחבק לפחות את סאם לסיום, אני יורה בפיטר ג'קסון. נאנחתי בהקלה כשהם התחבקו לבסוף.
 
כמובן שהוא שחקן ענק...

כל שחקן ושחקן היה ענק ומצוין ומרגש ועוד הרבה מאוד דברים! אבל אני לא יכול לכתוב מי הגיבור הכי גדול כי אני לא רוצה לכפך (ככה כותבים?) את השני.
 
בנוסף רציתי להגיד...

שאפילו השחקן שמדבב את גולום עושה עבודה מצוינת ואדירה!! (אגב מי הוא?)
 

Pink Princess

New member
אנדי סירקיס זה מי מדובב את גולום...

וגם עושה את התנועות הזחילות וכו.
 

moe777

New member
אבא שלי מטורף עלו,

הוא שחקן, ואני מסכימה איתו בעניין זה- גולום הופך חלק נכבד מהסרט למה שהוא !
 

moe777

New member
מטורף עליו...

במחשבה שניה, זה לא נשמע משהו... *חבר נאמן באגודת חובבי אנדי סירקיס* !
 

Pink Princess

New member
אממממ...

כעיקרון אני אישית לא חושבת שיש גיבור מרכזי בסרט, כי אחרי הכול יש המון דמויות וכול דמות היא גיבורה בפני עצמה. אבל אם כבר מסתכלים על הדמות שהכי הכי עברה דברים והתגברה עליהם זה באמת סאם. אבל מבחינתי אין גיבור כולל לסרט.
 

necky

New member
גם אני חושב ש....

סאם הוא הגיבור האמיתי של שר הטבעות בלעדיו פרודו לא היה משמיד את הטבעת ושון הוא שחקן ענק
 

Lady of Buffdom

New member
אני מסכימה עם הדיעה שסאם

הוא דמות נהדרת ומרגשת והוא אכן גיבור אמיתי, אבל לדעתי אי אפשר להתייחס רק אליו בתור הגיבור האמיתי של הסרט, אלא סאם ופרודו ביחד מהווים את הגיבורים האמיתיים של 3 הסרטים.
 

FrecCo

Active member
סאם הוא באמת הגיבור האמיתי...

אבל לגולאס עדיין שולט
 

maoriko14

New member
בהקשר לכולם../images/Emo26.gif

אני חושב שכל אחד בסרט הוא גיבור(דמות ראשית),אבל,עוברות מצבים שונים כמובן.בלי גיבור אחד אחרים לא יכולים להתקדם,והגיבור הזה גם תלוי בכולם! לדוגמא:סם תלוי בפודו,פרודו תלוי בסמיגול/גולום,גולום תלוי בטבעת,הטבעת תלויה בפרודו,פרודו תלוי באנושיות שלו,האנושיות שלו שלו תשפיע על המדת הטבעת,השמדת הטבעת תשפיע על הקרב של רוהן וגונדור נגד מורדור,הקרב שלהם ישפיע על הארץ התיכונה,הארץ התיכונה תשפיע על כל העגל החיים אחרי הכל בשני הצריחים גלדריאל(שומעים רק את הקול) אומרת שאם הטבעת תיפול לידיו של סאורון,הוא יכול לשלוט בעולם,אפילו עד סוף העולם!
 

ThisIsJustME

New member
לדעתי סאם הוא באמת ה-גיבור של

הסרט בגלל שכאילו מה פרודו הייה עושה בלי סאם?! כאילו תמיד מאחורי מי שנושא בעול ומנהיג וכו' תמיד יש את ה"איש הקטן" שמאחוריו ובמקרה הזה, סאם בכלל לא קטן אלא הדמות שלו גדלה ולדעתי גם כ"כ להתחבר אליו בגלל זה, שלמרות הכול הוא לא נטש את פרודו אפילו פעם אחת. ובהחלט שון אסטין שחק מצויין. אבל בלי שום קשר אהבתי מאוד גם את ארגורן, גאנדלף וגולום. שחקנים מעוללללללים.
 
למעלה