מי יתן........

מי יתן........

מי יתן שזרעי הכאב יבשילו במהירות לפירות של החלטות ומעשים אצל אלה מהמנהיגות.... רק מחר תנו לקבור את מיתנו בלי מלחמת מיקום הקברים....
 

אורמור

New member
מי יתן והחלטות ומעשים...

יביאו אותנו לזמנים טובים ואכן..כאילו לא מספיק.. עוד מתווכחים על רשות.. להיטמן באדמה שנפלו עליה.. מילה אחת.. בושה.. אור
 
למעלה