לימודים...
אומרים שהפוסל, במומו פוסל... להרגע רבותי. נכון, אני שותף בבית ספר שמלמד את הנושאים המוזכרים כאן, אבל זה לא מונע ממני לענות כאן תשובות לשאלות שאינן נובעות מחוסר ידע מהותי. כאשר השאלה היא טכנית, ברמה של "איזה פקודה מאפשרת להחליף צבע של אובייקט" אין בעיה לענות. כאשר השאלה נובעת מחוסר ידע מהותי, והתשובה עליה תיקח שעתיים... מה לעשות. צריך ללמוד כדי לדעת. זה הכל. לא פוליטיקה, לא פרסום ולא בטיח. מציאות חיים... אמשיך לענות על שאלות כמיטב יכולתי, וכן אמשיך גם להמליץ לאנשים ללמוד כדי להרחיב את ידיעותיהם, כאשר אי אפשר לענות במסגרת פורום. אז, לא להיות חברי כנסת... לא להתנפל סתם. יום טוב לכולם, טל ניניו