מי יזכה היום ב-
אנשים?

מי יזכה היום ב-../images/Emo43.gif אנשים?

איפה האפיקומן של תפוז
נשארו עוד יומיים בלבד לתחרות האפיקומן! היום ומחר נחביא אפיקומן בפורום אקראי. גלו באיזה פורום מתחבא האפיקומן, ענו על החידה הנמצאת בפורום ואולי תזכו במארז מוצרי ספא מפנק במיוחד מתנת Spring! את כל הפרטים בנוגע לתחרות תוכלו למצוא כאן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=168&MessageId=128528415 והיום: כולם שם כלואים אבל הם לא עבריינים חושבים שאתם יודעים באיזה פורום מדובר? חפשו את האפיקומן!

דנדנאלה

not really over...

Could it be, is it possible? Are these two actually getting back together? First Lindsay tells us her relationship with Sam is "not over," then Sam tells us "of course" she misses Linds, and now this! Little Miss Lindsay had a busy Tuesday night... first she stopped at The Beverly Hills Hotel (allegedly for a business meeting) around 6pm, then visited the Chateau Marmont from 9:30pm to 1am. It's all about hotels! Then LiLo arrived home a little after 2 am and immediately after we asked her about Samantha, she replied: "I just saw her, calm down!" Sorry, Linds, we were just excited! On her way inside we asked what she and Sam talked about, and Lindsay said: "How much she missed me. And I love her." No wonder LL is smiling כן זה לא אומר שהן חוזרות......אבל אם הן כן...העיקר שהיא תיהיה מאושרת...לןמרת שהפסקה לא תסיק להן אחרת הן יתחילו לריב שוב

NoOop

../images/Emo45.gif

היא נראית מעולה ומדהים! באמת, וואו. תמונות ממש יפות.

למעלה