מי יודע ? מה זה ה-OE הזה

rusty

New member
מי יודע ? מה זה ה-OE הזה

שמסיר לי קבצים שמצורפים למייל? אני לא מצליחה לקבל קבצי וורד ופאואר פוינט. תודה לכל מי שיודע.
 

AeroPeek

New member
>>>

כלים > אפשרויות > אבטחה > תסירי את ה
השני.
 

andav555

New member
OE זה outlook express

האם אתה מתכוון שב - attach אתה רואה את הקבצים באפור ואינך יכול לשמור/לפתוח אותם?.
 
למעלה