מי יודע מה הפונט של Notepad ? http://forum.vgames.co.il/ubb/Forum11/HTML/000585.html
א אריה Pc New member 2/7/01 #1 מי יודע מה הפונט של Notepad ? http://forum.vgames.co.il/ubb/Forum11/HTML/000585.html
E eYaL New member 2/7/01 #2 תלוי.. כל אחד יכול להשנות את הפונט מתוך מאייני התצוגה שלו,כך שזה אינו קבוע. בכל אופן,נראה שזה הפונט Ms Sans Serif -Hebrew eYaL
תלוי.. כל אחד יכול להשנות את הפונט מתוך מאייני התצוגה שלו,כך שזה אינו קבוע. בכל אופן,נראה שזה הפונט Ms Sans Serif -Hebrew eYaL
א אריה Pc New member 2/7/01 #3 קרוב אבל לא זה דומה אבל זה לא זה, הטקסט לא יוצא כמו פעם מרווח, זה יוצא יותר מכווצ`ץ אם אתה מבין את כוונתי. אם לא הבנת אז תגיד ואני ישים תמונות. אולי בכל זאת מישהו יודע מה הפונט של הנוטפד הישן?
קרוב אבל לא זה דומה אבל זה לא זה, הטקסט לא יוצא כמו פעם מרווח, זה יוצא יותר מכווצ`ץ אם אתה מבין את כוונתי. אם לא הבנת אז תגיד ואני ישים תמונות. אולי בכל זאת מישהו יודע מה הפונט של הנוטפד הישן?
E eYaL New member 2/7/01 #4 שוב...זה משתנה לכל אחד.. למה שלא תעבור ברשימה של הפונטים ותראה מה הכי מתאים לך..? eYaL