מי יודע מה הפונט של Notepad ?

אריה Pc

New member
מי יודע מה הפונט של Notepad ?

http://forum.vgames.co.il/ubb/Forum11/HTML/000585.html
 

eYaL

New member
תלוי..

כל אחד יכול להשנות את הפונט מתוך מאייני התצוגה שלו,כך שזה אינו קבוע. בכל אופן,נראה שזה הפונט Ms Sans Serif -Hebrew eYaL
 

אריה Pc

New member
קרוב אבל לא

זה דומה אבל זה לא זה, הטקסט לא יוצא כמו פעם מרווח, זה יוצא יותר מכווצ`ץ אם אתה מבין את כוונתי. אם לא הבנת אז תגיד ואני ישים תמונות. אולי בכל זאת מישהו יודע מה הפונט של הנוטפד הישן?
 

eYaL

New member
שוב...זה משתנה לכל אחד..

למה שלא תעבור ברשימה של הפונטים ותראה מה הכי מתאים לך..? eYaL
 
למעלה