מי יודע מדוע ולמה..

WishMaster

New member
מי יודע מדוע ולמה..

אולי זה הייתי אני...אתה אומר לעצמך..לא יודע , יכול להיות שברגע שאתה מסתכל על דברים בצורה מסויימת אחרי מעשה הם נראים הרבה יותר הגיוניים, אבל בד``כ זה קורה רק אחרי. הרי תמיד כשקורים דברים , תוך כדי , אתה אף פעם לא רואה אותם בצורה הכי נכונה שאתה יכול לראות אותם . מין חוק לא כתוב , נורמה חסויה . זה כמו כלב וחתול , הרי מי יאמין שכלב וחתול יסתדרו ביניהם , בלי לריב , בלי איומים ונסיון לקבוע טריטוריה , מי יותר חזק , מי יהיה השולט , והשקט לא נראה באופק . אבל אח``כ, כשהם כבר ביחד , וחיים אחד עם השני בהרמוניה , אמנם לא מוחלטת , אמנם יש חיכוכים , אבל בהרמוניה . ואתה מחייך לעצמך ואומר `` יפה יפה...ודר זאב עם כבש ``.. ופתאום הכל נראה כאילו מובן מאליו . פתאום זה נראה כ``כ ברור . איך זה יתכן ? איך הגיוני שכזה דבר יהיה ? מסתבר ש.. הכל נראה שונה אחרי מעשה.. אבל בעצם , כשחושבים על זה...מהו המעשה ? המעשה האולטמטיבי שבו תוכל להגיד `` הנה , עכשיו עשיתי את הדבר הנכון ! `` ולהיות בטוח בעצמך במאת האחוזים , גם אחרי מעשה . הרי כשאתה ניגש לפרק נושא מסויים שעומד על הפרק נכון לעכשיו בחיים שלך , אתה מנסה לחשוב על כל האפשרויות , מנסה לכסות את כל המצבים האפשריים , מנתח פעולות ממש כמו איש צבא , ותמיד תמיד תמיד משהו נדפק באמצע.. וזה תמיד קורה !! אין מצב שלא . איכשהוא אתה מגלה ששכחת לעשות משהו כ``כ קטן , כ``כ חסר משמעות , שמחרבן לך את הכל . אם זה לסגור את המכסה של בקבוק השתיה שהכנסת לתיק , ופתאום אתה מגלה שכל התיק שלך מלא בקוקה קולה.. אם זה להיות בטוח ששמת את המפתח של האוטו בתיק , מה זה להיות בטוח , לדעת את זה כמו שאתה יודע שאתה נושם , ופתאום לגלות שאיכשהוא..אין לך איך להיכנס לאוטו.. אם זה להגיד למישהי שאתה אוהב אותה , לתת לה את כל נשמתך וחייך , ולשכוח מהעובדה שלבחורה האחרת שהיית איתה אתמול יש את הטלפון שלך.. תמיד.. תמיד משהו יצבוט אותך בישבן , ויזכיר לך שטעית..הדבר הכי קטן עלה לך בצורה הכי יקרה.. לא יודע.. אולי זה בגלל שאני בנאדם..
 

mamaliga

New member
לא יודעת מדוע ולמה אבל..

זה כ``כ נכון....... אבל אולי קל לנו להסתכל על הדברים בצורה אחרת אחרי המקרים כי אנחנו כבר לא חלק מהמקרה,כבר לא מעורבים רגשית ופיזית ואז יכולת הביקורת והשיפוט שלנו כלפי עצמינו יותר כנה ואמיתית. אין 100% נכון או לא נכון.. עצם היותינו בני אדם אנו טועים ולי אישית אין בעיות עם זה.. אולי בגלל שאני תמיד מפנימה ולומדת מטעויות שלי.. ושל החברים שלי.. המשפחה שלי.. וכו.. בטוחה שאתה בנאדם..ויותר מזה ממליגה.
 

דוVשה

New member
מלאה בדבש שלי

הבנאדם הזה כן כן אדון המשאלות [או עריץ אכזר כפי שהוא אוהב לחשוב על עצמו...] הוא, הוא הנשמה שלי =] ואני מתאפקת... מתאפקת כי... דברנו ו... אני לא מגיבה על ההודע הזו =] דווקא! יומטוב מותק.
 

mamaliga

New member
הפתעת אותי מתוקה....

אז באמת אין צורך לתגובה.. רק.. את בטח יודעת כמו תמיד מה אני מאחלת לך..לכם.. אולי עוד קיץ נפגש............ שלך תמיד קצפת...חהההההההה B-)
 

דוVשה

New member
הייתי רק חייבת לציין

שקצפת זה פיכסה ושהגיע הזמן שתעשו הכרות וש... יהייה לך יום עם מפלי סירופ שוקולד ופצפוצים וזהו. =]
 

דוVשה

New member
לא להגיד על הג`חנון שלי שהוא מרביץ!

ומזה נראה לי? אה? מה? התחלנו בנראה לי?
 

mamaliga

New member
האמת שגם אני חושבת שקצפת..

זה פיכסה..וחשבתי שאני בין הבודדים עלי אדמות שחושבת כך.. אך לא לא לא...אחותי..תאומתי... נמאס כמה שאנו דומות..ושונות....... נקבע פגישת היכרות...בטוח ! ושיהיה לך יום של גלידת בן וגריס יחד עם גלידה של מקדונלד,ס מהמכונה יחד עם גלידת וניל עם פצפוצי שוקולד ו...... מקווה שאת בכלל בקטע של גלידות.. כי אני שונאת מתוקים בכלל........פיחס......... מתה עלייך דובשנית ממליגה-מאמאלה.....
 

דוVשה

New member
חוץ מהגלידה של מקדונלדס

אני אתך... ו...היי! לא מוכנה להזכרת השם ``מאמאלה`` again Are We Clear? רק ואך ורק ממליגה... ועדיף שתהייה מלאה בדבש =]
 

mamaliga

New member
כן המפקדת דובשה !!!!!!!!!!!!!

מה שתגידי..... your wish is my command//////////// מואהההה מ מ ל י ג ה
 

מחורפנת

New member
עשית לי גם צביטות ועיקצוצים באזור

הישבן ... סתם ... נהניתי לקרוא אותך בטירוף ! יעל
 

רותי ב.

New member
בטח שבודאי שכולנו בני אדם

ונזכרים בכל הפישולים והשכחות קטנים וגדולים דברים שהתעצבנו על עצמנו ולא היה לנו למי להגיד `אמרתי לך...` תודה :)
 
למעלה