קצת כבוד לא יזיק.....
מייק סיגל, נולד ב 1953, מה שעושה אותו בן 53 ולא 78....... נלד ברוצ'סטר שבמדינת ניו יורק (והוא משלנו....) נכנס להיכל התהילה של הבליארד ב 1989 בגיל 35 והיה לשחקן הצעיר ביותר (בין הגברים) שאיי פעם הוכנס להיכל התהילה.... התחיל לשחק בגיל 13 ונהפך למקצוען בגיל 20, התחרות הגדולה הראשונה שהוא ניצח הייתה אליפות ארה"ב הפתוחה ב 1975 נחשב לשחקן הטוב ביותר בשנות ה 80, וניצח 102 תחרויות גדולות בקריירה שלו.... 6 פעמים אלוף ארה"ב 5 פעמים אלוף העולם 3 פעמים שחקן השנה מחזיק בשיא של הכנסת 150 כדורים ברצף ב straight pool בזמן הקצר ביותר. מייק פרש מתחרויות ב 1994 לאחר אליפות העולם ב 9ball כשהוא מדורג מספר 2 בעולם.... מאז הוא הופיע מדי פעם בתחרויות קטנות, התחרות ה"גדולה" האחרונה שבה הוא השתתף הייתה תחרות לשחקנים מעל גיל 50 לפני כשנתיים וגם אותה הוא ניצח. בשנים האחרונות הוא השקיע את זמנו בבניית מקלות ביליארד. והיום הוא "חזר" כמו רבים אחרים שפרשו בעקבות ה IPT