מי זה הסית?

Lu Tze

New member
הרחב, פרט, נמק, הסבר והבא דוגמאות

מהמחצית השנייה של המאה ה-20. אגב, הכינוי שלך, בעקבות הסרט, בעקבות הקומיקס או סתם שילוב בין אהבתך לגראנג' (נירוונה) ולמוזיקה קלאסית (ואגנר)?
 
אממממ

הכינוי הזה הוא לא ממלחמת הכוכבים הוא מ X MAN2 ראית את הסרט ? כי אם לא ראית (ואתה רוצה) ואני יספר לך על קורט וגנר אז דפקתי לך את הסרט
 

Lu Tze

New member
אני יודע... בגלל זה שאלתי אם הוא

מהסרט או מהקומיקס (הסרט מבוסס על קומיקס, אתה יודע). כעיקרון, שאלתי אם אתה חובב קומיקס או לא.
 
אני לא מת על קומיקס אבל זה לפעמים

מענין אותי ואת קורט וגנר הכרתי מהסדרה המצוירת של X MAN ואהבתי את מה שהוא עשה בסרט
 

Sith Master

New member
אהבתי ../images/Emo6.gif ../images/Emo19.gif

הגראנג' וקלאסית.. חחחחח קבח ח'ח השם שלי הוא שילוב בין אהבה לסית' (סית'), לבין אהבה לחרדל mustard (ככה בערך)
 
למעלה