מי זה הסית?
L Lu Tze New member 26/6/03 #2 הרחב, פרט, נמק, הסבר והבא דוגמאות מהמחצית השנייה של המאה ה-20. אגב, הכינוי שלך, בעקבות הסרט, בעקבות הקומיקס או סתם שילוב בין אהבתך לגראנג' (נירוונה) ולמוזיקה קלאסית (ואגנר)?
הרחב, פרט, נמק, הסבר והבא דוגמאות מהמחצית השנייה של המאה ה-20. אגב, הכינוי שלך, בעקבות הסרט, בעקבות הקומיקס או סתם שילוב בין אהבתך לגראנג' (נירוונה) ולמוזיקה קלאסית (ואגנר)?
ק קורט וגנר New member 26/6/03 #3 אממממ הכינוי הזה הוא לא ממלחמת הכוכבים הוא מ X MAN2 ראית את הסרט ? כי אם לא ראית (ואתה רוצה) ואני יספר לך על קורט וגנר אז דפקתי לך את הסרט
אממממ הכינוי הזה הוא לא ממלחמת הכוכבים הוא מ X MAN2 ראית את הסרט ? כי אם לא ראית (ואתה רוצה) ואני יספר לך על קורט וגנר אז דפקתי לך את הסרט
L Lu Tze New member 26/6/03 #4 אני יודע... בגלל זה שאלתי אם הוא מהסרט או מהקומיקס (הסרט מבוסס על קומיקס, אתה יודע). כעיקרון, שאלתי אם אתה חובב קומיקס או לא.
אני יודע... בגלל זה שאלתי אם הוא מהסרט או מהקומיקס (הסרט מבוסס על קומיקס, אתה יודע). כעיקרון, שאלתי אם אתה חובב קומיקס או לא.
ק קורט וגנר New member 26/6/03 #6 אני לא מת על קומיקס אבל זה לפעמים מענין אותי ואת קורט וגנר הכרתי מהסדרה המצוירת של X MAN ואהבתי את מה שהוא עשה בסרט
אני לא מת על קומיקס אבל זה לפעמים מענין אותי ואת קורט וגנר הכרתי מהסדרה המצוירת של X MAN ואהבתי את מה שהוא עשה בסרט
S Sith Master New member 26/6/03 #5 אהבתי ../images/Emo6.gif ../images/Emo19.gif הגראנג' וקלאסית.. חחחחח קבח ח'ח השם שלי הוא שילוב בין אהבה לסית' (סית'), לבין אהבה לחרדל mustard (ככה בערך)
אהבתי ../images/Emo6.gif ../images/Emo19.gif הגראנג' וקלאסית.. חחחחח קבח ח'ח השם שלי הוא שילוב בין אהבה לסית' (סית'), לבין אהבה לחרדל mustard (ככה בערך)