michelle 33
New member
מי הוא אדם אוהב?
אדם אוהב הוא איש או אישה האוהבים את עצמם. פעמים רבות כל כך אמרתי זאת, ואנשים אומרים לי `` באמת, את כל כך צודקת ``, אבל הם עצמם אינם נוהגים כך !! לעולם לא תוכלו לאהוב אדם אחר, אלא לאחר שתאהבו את עצמכם. ויזל, בספרו `` souls on fire ``כותב כך : ``כאשר אנו מתים או עולים לשמים, ופוגשים את הבורא. הבורא לא ישאל אותנו מדוע לא הייתם המשיח? למה לא המצאתם תרופה למחלה זו או זו ? הוא ישאל רק שאלה אחת ברגע נדיר זה, מדוע לא היית אתה - עצמך ?`` זאת לדעתי האחריות שלנו, אחרת לשם מה נבראנו כה מיוחדים? כל אדם הוא שונה. בכל אדם יש דבר - מה שאין בשום אדם אחר בעולם. האם אין די בכך בשבילכם כדי שתתלהבו מעצמכם? יחד עם זאת, עליכם לומר לעצמכם : ``בחיי, עלי לגלות מה הוא אותו הדבר.`` אחד הדברים הקשים ביותר לטעמי, הוא להיות אני - עצמי, לגלות מי אני ומה יש לי לחלק עם אחרים, ואח``כ להקדיש עצמנו לפיתוח אותה עצמיות, כך שנוכל לתת ממנה לכל אדם אחר. ברי זה הטעם היחיד בעולם שיש לו , לאדם, להיות מה שהוא. הדבר הנפלא ביותר בהרגשת העצמיות הוא אי -היותה משהו קונקרטי. תותירו אחריכם משהו שאי אפשר להחזיקו ביד, וזה המפליא שבו. הוא משהו רוחני, עצום, וכך גם אנחנו. אם נפתח אותו, נשאיר אותו לכל מי שיהיה קשור אלינו, יהיה זה מאבק לא קל. מישל
אדם אוהב הוא איש או אישה האוהבים את עצמם. פעמים רבות כל כך אמרתי זאת, ואנשים אומרים לי `` באמת, את כל כך צודקת ``, אבל הם עצמם אינם נוהגים כך !! לעולם לא תוכלו לאהוב אדם אחר, אלא לאחר שתאהבו את עצמכם. ויזל, בספרו `` souls on fire ``כותב כך : ``כאשר אנו מתים או עולים לשמים, ופוגשים את הבורא. הבורא לא ישאל אותנו מדוע לא הייתם המשיח? למה לא המצאתם תרופה למחלה זו או זו ? הוא ישאל רק שאלה אחת ברגע נדיר זה, מדוע לא היית אתה - עצמך ?`` זאת לדעתי האחריות שלנו, אחרת לשם מה נבראנו כה מיוחדים? כל אדם הוא שונה. בכל אדם יש דבר - מה שאין בשום אדם אחר בעולם. האם אין די בכך בשבילכם כדי שתתלהבו מעצמכם? יחד עם זאת, עליכם לומר לעצמכם : ``בחיי, עלי לגלות מה הוא אותו הדבר.`` אחד הדברים הקשים ביותר לטעמי, הוא להיות אני - עצמי, לגלות מי אני ומה יש לי לחלק עם אחרים, ואח``כ להקדיש עצמנו לפיתוח אותה עצמיות, כך שנוכל לתת ממנה לכל אדם אחר. ברי זה הטעם היחיד בעולם שיש לו , לאדם, להיות מה שהוא. הדבר הנפלא ביותר בהרגשת העצמיות הוא אי -היותה משהו קונקרטי. תותירו אחריכם משהו שאי אפשר להחזיקו ביד, וזה המפליא שבו. הוא משהו רוחני, עצום, וכך גם אנחנו. אם נפתח אותו, נשאיר אותו לכל מי שיהיה קשור אלינו, יהיה זה מאבק לא קל. מישל