מי הוא אדם אוהב?

michelle 33

New member
מי הוא אדם אוהב?



אדם אוהב הוא איש או אישה האוהבים את עצמם. פעמים רבות כל כך אמרתי זאת, ואנשים אומרים לי `` באמת, את כל כך צודקת ``, אבל הם עצמם אינם נוהגים כך !! לעולם לא תוכלו לאהוב אדם אחר, אלא לאחר שתאהבו את עצמכם. ויזל, בספרו `` souls on fire ``כותב כך : ``כאשר אנו מתים או עולים לשמים, ופוגשים את הבורא. הבורא לא ישאל אותנו מדוע לא הייתם המשיח? למה לא המצאתם תרופה למחלה זו או זו ? הוא ישאל רק שאלה אחת ברגע נדיר זה, מדוע לא היית אתה - עצמך ?`` זאת לדעתי האחריות שלנו, אחרת לשם מה נבראנו כה מיוחדים? כל אדם הוא שונה. בכל אדם יש דבר - מה שאין בשום אדם אחר בעולם. האם אין די בכך בשבילכם כדי שתתלהבו מעצמכם? יחד עם זאת, עליכם לומר לעצמכם : ``בחיי, עלי לגלות מה הוא אותו הדבר.`` אחד הדברים הקשים ביותר לטעמי, הוא להיות אני - עצמי, לגלות מי אני ומה יש לי לחלק עם אחרים, ואח``כ להקדיש עצמנו לפיתוח אותה עצמיות, כך שנוכל לתת ממנה לכל אדם אחר. ברי זה הטעם היחיד בעולם שיש לו , לאדם, להיות מה שהוא. הדבר הנפלא ביותר בהרגשת העצמיות הוא אי -היותה משהו קונקרטי. תותירו אחריכם משהו שאי אפשר להחזיקו ביד, וזה המפליא שבו. הוא משהו רוחני, עצום, וכך גם אנחנו. אם נפתח אותו, נשאיר אותו לכל מי שיהיה קשור אלינו, יהיה זה מאבק לא קל. מישל
 

אילה.

New member
וואלה



בטוחה ויודעת, מבפנים, שאכן כך. שאכן הטעם להיותנו כאן הוא לגלות את עצמנו, על כל רבדינו, ולהגיע אל האמת הפנימית ואל החיבור לגבוה, לרוחני, אפילו אלוהי, שהוא אנחנו. איתך במאבקך (הלא קל...) הצודק. אילה
 
מישל...



מישל, אנחנו עצמינו. לפעמים יותר, לפעמים פחות, אבל תמיד אנחנו זה אנחנו. אני לא שחקנית כזו מוכשרת שאוכל לגלם באופן קבוע מי שאינה אני ואני גם לא רוצה להיות. נכון, לא קל....אבל יש לי אותי. יש לי אותה. יש לי אותך. ואם לפעמים אנחנו מסתתרים בתוכינו מעצמינו, זה לא נורא כל כך... לפעמים אחרי הסתתרות מרגישים רעננים יותר, מחודשים יותר. ואז הרצון לחלוק, להשתתף הינו גדול יותר. <הנה לך, חצי מהספינג`ה שלי...> שלך, לארה. אמרתי לך שיש כזה דבר ``מנת יתר כתוצאה מאכילה מופרזת של מרגז`` ואמרתי לך שיש לזה תופעות לוואי, אבל בחיי, לא ידעתי שזה מגיע לכזה קנה מידה... יקירתי, מכולה עם עוד מאה טון בדרך אלייך....
 
למעלה