מי הבוגד?

PROJECT:2501

New member
מי הבוגד?

בהפגנד ימין קיצוני היום ליד עופרה (אם אני לא טועה) הוצב עמוד תלייה שעליו כתוב מוות לבוגדים או משהו כזה. האם הכוונה לפוליטיקאים לסרבני גיוס לסתם פעילי שמאל או באופן כללי מי שאי פעם הצביע מערך? אישית אני מרגיש דיי מיוחד שמתנחלים מציבים חבל תלייה לכבודי. מי היה מאמין שאהיה אי פעם סלבריטאי חשוב. אהה... ביי
 
מתנגד באופן עקרוני

להכנת דגמים וצעצועים מעין אלה... הייתי רוצה לחשוב שהעם היהודי כבר עבר את השלב האידיוטי הזה של הכנת דגמים כבר לפני שלושת אלפים שנה, עם חטא העגל... חוץ מזה, זה מטופש ולא עוזר בגרוש. במיוחד לא לימין.
 

מור ק

New member
קראתי את ההודעה הזאת לפני חצי שעה

ואני עדיין לגמרי רועדת... מפחיד לחשוב שהציבור בישראל שכח מספיק את הפעם האחרונה שבה נכתב "מוות לבוגד", והיה שימוש ב"עזרים ויזואליים"... לפני כמה שנים, הציבור הדתי היה כל כך אחוז רגשות אשם וכל כך ניסה להתנער מהרצח, ועכשיו הם קוראים לרצח נוסף. אף אחד, כמובן, לא שם לב- הרי נהרגו אנשים היום! אנחנו במצב חרום(כבר 54 שנה)! ערכי הדמוקרטיה שוב נדחקים לצד, כי חייבים לשמור על החיים במדינה דמוקרטית, או בדיקטטורה שתישאר ממנה. לא לכעוס אם הגזמתי אני באמת במצב מאוד מאוד גרוע עכשיו. לילה אוהבת מורצ´ו
 
למעלה