מי גאון של אמא?????

kees

New member
מי גאון של אמא?????

חייבת לשתף אתכן במשהו חמוד שקרה לי עם שקד שבשבת אחה"צ החלטנו לצייר שקד התיישב שכסיא שלו ליד השולחן שלו קיבל דף וצבעי פסטל ראיתי אותו מחפש בתוך הצבעים ושאלתי אותו "מה אתה מחפש?" והוא ענה בקוליות כזו "ככום" ומיד תפס את הצבע הכתום בהמשך לקח צבעים ונדהמתי לראות כי הוא לוקח אותם עפ"י קבוצות - ירוק כחול ותכלת ואח"F קבוצה שניה של אדום צהוב כתום וורוד. בשלב מסויים שנראה היה לי כי נמאס לו לקחתי את הציור ואז הוא צעק "ציור ציור" נדהמתי כי לא ידעתי שהוא יודע את המילה הזו. למחרת במעון סיפרתי לגננת בגאווה על מעללי בני והיא אמרה שהיא בשוק כיוון שהוא הכי קטן בכיתה שלו (היה אמור להיות בתינוקיה בכלל) ובכ"ז מפנים את מה שנילמד. מסתבר שהם לומדים ל פרי הדר וכל השבוע התעסקו עם תפוזים ואף צבעו בכתום תפוזים מנייר ולכן הכיר את הצבע ה"ככום" יותר מזה הם למדו שמצהוב ואדום אפשר לעשות כתום (ככה הם צבעו בכתום את התפוזי נייר משני צבעי ידיים) ומפה הוא למד את החלוקה לקבוצות הצבעים לא מדהים?? אני כ"F שמחה שהתעקשתי על העברתו בתחילת השנה לכיתת הפעוטות למרות שעדיין לא הלך- הוא כ"כ מתפתח יפה עם הגדולים ממנו וכמו כל אמא פולניה אסיים במשפט "נכון שהוא גאון של אמא???"
 

בולי27

New member
תגידי..... את ושקד משתתפים בשעורי

שחייה בתל השומר? כי נראה לי שראיתי אותכם שם...
 

kees

New member
אכן כן

ובשיעור האחרון היו לנו 2 דנה בקבוצה אחת מהן זו דנה שלך???????
 

בולי27

New member
איך אני אסביר לך?

דנה שלי היא זו שישבה ליד שקד שלך בקפיצות למים. והוא עשה עליה דאווינים... יש זיהוי???
ושקד אפילו יותר מקסים במציאות
 

MAYA280

New member
שיהיה בריא

המון בריאות לבנך החמוד והמון נחת ממנו. הבן שלי בן שנה וחודשיים.
 

kees

New member
זהו?????? מקפיצה לעוד תגובות

סוף סוף משהו היה לנו משהו נחמד בימים האחרונים ואנחנו דורשים התייחסויות
 
גם יפה וגם גאון ../images/Emo57.gif הילד מדהים,

אבל התאהבתי בו כבר מזמן
היום הוצאנו משחק שלא שיחקנו בו כמה זמן, ותומר הראה לי את כל הצבעים, בקלילות, כולל ורוד וסגול וכל מיני משונים... ונזכרתי איך לפני כמה זמן הכל היה אדום, זה מדהים לראות איך הם נהיים חכמים וגדולים לנו...
למדהים הקטן שלך...
 
למעלה