מי גאון של אמא?????
חייבת לשתף אתכן במשהו חמוד שקרה לי עם שקד שבשבת אחה"צ החלטנו לצייר שקד התיישב שכסיא שלו ליד השולחן שלו קיבל דף וצבעי פסטל ראיתי אותו מחפש בתוך הצבעים ושאלתי אותו "מה אתה מחפש?" והוא ענה בקוליות כזו "ככום" ומיד תפס את הצבע הכתום בהמשך לקח צבעים ונדהמתי לראות כי הוא לוקח אותם עפ"י קבוצות - ירוק כחול ותכלת ואח"F קבוצה שניה של אדום צהוב כתום וורוד. בשלב מסויים שנראה היה לי כי נמאס לו לקחתי את הציור ואז הוא צעק "ציור ציור" נדהמתי כי לא ידעתי שהוא יודע את המילה הזו. למחרת במעון סיפרתי לגננת בגאווה על מעללי בני והיא אמרה שהיא בשוק כיוון שהוא הכי קטן בכיתה שלו (היה אמור להיות בתינוקיה בכלל) ובכ"ז מפנים את מה שנילמד. מסתבר שהם לומדים ל פרי הדר וכל השבוע התעסקו עם תפוזים ואף צבעו בכתום תפוזים מנייר ולכן הכיר את הצבע ה"ככום" יותר מזה הם למדו שמצהוב ואדום אפשר לעשות כתום (ככה הם צבעו בכתום את התפוזי נייר משני צבעי ידיים) ומפה הוא למד את החלוקה לקבוצות הצבעים לא מדהים?? אני כ"F שמחה שהתעקשתי על העברתו בתחילת השנה לכיתת הפעוטות למרות שעדיין לא הלך- הוא כ"כ מתפתח יפה עם הגדולים ממנו וכמו כל אמא פולניה אסיים במשפט "נכון שהוא גאון של אמא???"
חייבת לשתף אתכן במשהו חמוד שקרה לי עם שקד שבשבת אחה"צ החלטנו לצייר שקד התיישב שכסיא שלו ליד השולחן שלו קיבל דף וצבעי פסטל ראיתי אותו מחפש בתוך הצבעים ושאלתי אותו "מה אתה מחפש?" והוא ענה בקוליות כזו "ככום" ומיד תפס את הצבע הכתום בהמשך לקח צבעים ונדהמתי לראות כי הוא לוקח אותם עפ"י קבוצות - ירוק כחול ותכלת ואח"F קבוצה שניה של אדום צהוב כתום וורוד. בשלב מסויים שנראה היה לי כי נמאס לו לקחתי את הציור ואז הוא צעק "ציור ציור" נדהמתי כי לא ידעתי שהוא יודע את המילה הזו. למחרת במעון סיפרתי לגננת בגאווה על מעללי בני והיא אמרה שהיא בשוק כיוון שהוא הכי קטן בכיתה שלו (היה אמור להיות בתינוקיה בכלל) ובכ"ז מפנים את מה שנילמד. מסתבר שהם לומדים ל פרי הדר וכל השבוע התעסקו עם תפוזים ואף צבעו בכתום תפוזים מנייר ולכן הכיר את הצבע ה"ככום" יותר מזה הם למדו שמצהוב ואדום אפשר לעשות כתום (ככה הם צבעו בכתום את התפוזי נייר משני צבעי ידיים) ומפה הוא למד את החלוקה לקבוצות הצבעים לא מדהים?? אני כ"F שמחה שהתעקשתי על העברתו בתחילת השנה לכיתת הפעוטות למרות שעדיין לא הלך- הוא כ"כ מתפתח יפה עם הגדולים ממנו וכמו כל אמא פולניה אסיים במשפט "נכון שהוא גאון של אמא???"