מי ביקש את

nogao10

New member
מי ביקש את

מי ביקש את I want you ב [email protected]?? שמתי לב לזה רק עכשיו, ורציתי לדעת אם זה עדיין עדכני..... מי שזה לא יהיה, שרק יגיד שהוא זה שרצה ואם זה נכון עדיין, ואני פשוט אשמח לעשות את זה! מצטערת שלא ראיתי מקודם, אני פשוט.... אני תירוץ, פשוט לא ראיתי
דרך אגב, אם יש עוד אנשים שמחפשים/רוצים שירים, אליי במסרים + האי מייל שלכם. תמיד שמחה לעזור לחברי בון ג'ובי...... תודה נוגה
 

LIRONSH100

New member
אופס...

גם אני רק היום קריתי את זה.. הבעיה שראיתי את זה לפני שראיתי את ההודעה שלך.. אז אני שלחתי כבר למייל... (סורי...) בכל אופן- יש כבר את השיר במייל...
 

LIRONSH100

New member
../images/Emo30.gifבנות...

שלחתי למייל שלנו מייל שקיבלתי חשוב- שפשוט במקום לשלוח לכל אחת שלחתי לשם... אז באמת תסתכלו על זה- כי זה ממש חשוב- ותזהרו- לשלי כבר יש את הוירוס הזה כבר.. (היא שולחת לי אותו כל הזמן...)
 
למעלה