אין חניה, הסתובבנו קרוב לשעה וחצי במעגלים בתוך פקק מטורף שלא נגמר, עד שויתרנו על התענוג וחזרנו לעשות טעם העיר בבית. המלצה - לבוא על אופנוע או באוטובוס.
פסטה עם בייבי שרימפס בשדרה - שדרות בן גוריון אמרתי לאנשים במעבדה שהתייאשתי משרימפסים, שגם שיפודי השרימפס של אתמול היו לא ממש משהו. אז חברה שלי אמרה שבשדרה- רח' שדרות בן גוריון ליד כיכר רבין הפסטה עם בייבי שרימפס היה לה טעים - 30 ש"ח מנה גדולה.