מי בא לטעם העיר

../images/Emo45.gifאני הולך כנראה הלילה אבל אין רכב

מי שרוצה נא לשלוח טלפון במסר עכשיו ואני אהיה איתו בקשר ואני אשמח לטרמפ מדרום ת"א למי שיש רכב
 

Moon rise girl

New member
סיוט סיוט סיוט.

אין חניה, הסתובבנו קרוב לשעה וחצי במעגלים בתוך פקק מטורף שלא נגמר, עד שויתרנו על התענוג וחזרנו לעשות טעם העיר בבית. המלצה - לבוא על אופנוע או באוטובוס.
 

uri80

New member
אולי מחר, בתקווה שאצליח יום אחד לסיים בשעה

נורמלית. והסופ"ש קרב ובא...
 

קופיפלה

New member
אז ככה היה פצצה

הייתי שם פגשתי את גן האנכית בחורה נחמדה שהאכילה אותי שקצים סתם אכלתי שרימפס פעם ראשונה לא בדיוק האהבתי אבל היה מגניב בקיצור שווה לבוא היום
 
אויי היה כיף

ו.. אם אני ראיתי ששתית בירה עם גז צחוק, אז איך יכול להיות שאכלת שרימפסים?
 
.

פסטה עם בייבי שרימפס בשדרה - שדרות בן גוריון אמרתי לאנשים במעבדה שהתייאשתי משרימפסים, שגם שיפודי השרימפס של אתמול היו לא ממש משהו. אז חברה שלי אמרה שבשדרה- רח' שדרות בן גוריון ליד כיכר רבין הפסטה עם בייבי שרימפס היה לה טעים - 30 ש"ח מנה גדולה.
 
למעלה