מי בא לטעם העיר 2007 ?

מי בא לטעם העיר 2007 ?

להזכירכם, טעם העיר 12 החל אתמול בגני יהושוע, הגעתי ב11 בלילה, סוף יום מכרו לי בעשרה שקלים נודלס עוף בשום רק שיקנה שישו.. יש גם מחר, רביעי וחמישי.. יש מצב שאני קופץ שוב מי שרוצה להצטרף מוזמן אני במסרים..
 

admor

New member
אין אוכל כשר, זה הכל בהשגחת הרבנות או שארית.

 
אילת זה סיפור רחוק..

הרחוק ביותר בארץ
 
היי.. לגביי טעם העיר...

ייתכן שאגיע, ואולי גם עוד מישהו. מה הטלפן שלך? - כדי שאוכל לתקשר איתך אם וכאשר. ב. באיזו שעה חשבת ללכת?
 
אה מגניב

גם אני אולי...דרך אגב, בבוקר אני הולכת לבית פתח במכון התקנים. צריך להיות מעניין.
 
למעלה