שלא מרצונו
New member
מי בא לטעם העיר 2007 ?
להזכירכם, טעם העיר 12 החל אתמול בגני יהושוע, הגעתי ב11 בלילה, סוף יום מכרו לי בעשרה שקלים נודלס עוף בשום רק שיקנה שישו.. יש גם מחר, רביעי וחמישי.. יש מצב שאני קופץ שוב מי שרוצה להצטרף מוזמן אני במסרים..
להזכירכם, טעם העיר 12 החל אתמול בגני יהושוע, הגעתי ב11 בלילה, סוף יום מכרו לי בעשרה שקלים נודלס עוף בשום רק שיקנה שישו.. יש גם מחר, רביעי וחמישי.. יש מצב שאני קופץ שוב מי שרוצה להצטרף מוזמן אני במסרים..