מי בא לטיש היום???

מי בא לטיש היום???

כנראה שאגיע. תלוי במצב העייפות. אני עובדת עד 12. רוב הסיכויים שכן. וגם סוף סוף לא אהיה בלחץ של זמן. מי עוד בא?? יאללה להתחיל לשרשר את עצמכם.
 
../images/Emo196.gifמי שבא לשרשר עצמו בפקודה!../images/Emo196.gif

 

חיים 1990

New member
רק אחרי שבר כתבה על הכרטיס האישי

של הכותבת, הבנתי מה אתה רוצה. יש מצב שאני יגיע.
 

barr1969

New member
אמממ...

את כותבת כאילו את חלק מהטישים, אז מציעה לך, לאור עיון בכרטיס האישי שלך, שבפעם הבאה היכנסי לפורום שלנו בניק איתו היית רגילה לכתוב פה עד היום. ומי שלא מכיר- גם אני לא. לכו שמה רק אם אין לכם בעיה למצוא את עצמיכם בחברת ארגון יד לאחים שאבזץ כל כך מזהיר מפניו. סתם מטוב לב אני כותבת את זה. ומשום הסרת אחריות.
 
אל תדאגו.

אני מהצד שלכם. אני ממש אבל ממש לא מיד לאחים הכל השטויות האלה. עובדה שאני גם לא שואלת את המיקום. כי כבר הייתי שם. סתם סיקרן אותי לראות אם ``תקפצו`` כשתראו ניק לא מוכר...
 
אני ויהודה נגיע

לא הייתי כבר המון זמן בטיש. ושבוע שעבר אפאחד לא הגיע. אם תאכזבו אותי שוב פעם. אני יתעצבן נורא. זהירות!!
 
למעלה