צלחת מiyפפת
New member
מי בא לטיש היום???
כנראה שאגיע. תלוי במצב העייפות. אני עובדת עד 12. רוב הסיכויים שכן. וגם סוף סוף לא אהיה בלחץ של זמן. מי עוד בא?? יאללה להתחיל לשרשר את עצמכם.
כנראה שאגיע. תלוי במצב העייפות. אני עובדת עד 12. רוב הסיכויים שכן. וגם סוף סוף לא אהיה בלחץ של זמן. מי עוד בא?? יאללה להתחיל לשרשר את עצמכם.