מי אתה

מי אתה../images/Emo35.gif../images/Emo54.gif../images/Emo107.gif../images/Emo19.gif../images/Emo55.gif../images/Emo205.gif../images/Emo109.gif../images/Emo35.gif

אז חשבתי אם לעשות את זה או לא.בטח כבר עשיתם את זה אבל אני לא מכיר פה אף אחד ובשביל שאכיר צריך את השאלונים האלה על עצמך שלך ולכן אכתוב עכשיו שאלון בשביל שאכיר.אז כן,סליחה מראש.
שם:
גיל:
אזור מגורים:
מנגן על:
אלבום מועדף של הדג:
שלושה שירים מועדפים:
ציטוט משיר שהכי אהבתי:
להקה אהובה חוץ מהדג:
שלושה דיסקים ישראלים שאני הכי אוהב:
שלושה דיסקים לועזיים שאני הכי אוהב: (לא ידוע למה אבל זה תמיד יוצא 3)... תנו בראש.ואם יש לכם מה להוסיף כמו לדוגמא כמה קילו צואה יש לכם ביום..אז אדרבא.
 
אתחיל אני

שם: ניר ילוביץ גיל:17 אזור מגורים: מעלה אדומים מנגן על: תופים אלבום מועדף של הדג: לזוז שלושה שירים מועדפים: שלום סלאם פיס,לוטוס,קמתי ציטוט משיר שהכי אהבתי: "אפחד לא רוצה למות אבל אם כבר חייבים אז לא עדיף בליוויס במקום במדים?"מתוך שלום סלאם פיס כמובן. להקה אהובה חוץ מהדג: מהארץ פורטרט .מחול:camel שלושה דיסקים ישראלים שאני הכי אוהב: תמוז-סוף עונת התפוזים.הדורבנים-לוי.ברי סחרוף-האחר. שלושה דיסקים לועזיים שאני הכי אוהב: funkadelic-one nation under a groove stevie wonder-hotter than july the beatles-magical mystery tour הבחירות של הדיסקים משתנות בתקופות שונות. אח..בעולם יש כלכך הרבה דיסקים טובים...מי יתן ונרקב עם מוזיקה לעד. יצאתי
 

DaraTzatzara

New member
מספר שתיים.

שם: הדר קרה. גיל: .17 אזור מגורים: מעלה אדומים. מנגן על: סקסופון מאן. אלבום מועדף של הדג: חומר מקומי. שלושה שירים מועדפים: לא פראיירים, גן התות, להביא את המכה. ציטוט משיר שהכי אהבתי: "הזמן לא מתחשב באסימונים שנופלים" - הפה לפתוח. להקה אהובה חוץ מהדג: ישראלית: התפוחים. חו"לית: Radiohead. כמובן שזאת אפילו לא ההתחלה. שלושה דיסקים ישראלים שאני (הכי) אוהב: מרסדס בנד - תביאו בירות, הדורבנים - לוי, יוני בלוך - הרגלים רעים. שלושה דיסקים לועזיים שאני (הכי) אוהב: Our Lady Peace - Happiness is Not a Fish, OK Go - Oh No, Snoop Dogg - D&G The Masterpiece. קשה לבחור!
 

Funky Giraffe

New member
סחתיין על הטעם... אתה מנגן אלט?

לוי בהחלט אלבום אדיר הם עושים שלישי עכשיו הוא במיקס. במאי יוצא סינגל ראשון ממנו
 

DaraTzatzara

New member
כן אני מנגן אלט.

אתה טנור בריטון וסופרן?! סחה עלייך. כמה זמן אתה מנגן? זורנה נראה לי אחד הכלים הפחות נפוצים, יפה על המקוריות. ופרי יור מיינד, זה של פאנקדליק של לא פרלמנט.
 

Funky Giraffe

New member
טנור מאז כתה ה' (עכשיו י''ב) עם הפסקות באימון

כדי להתמקד בעיבודים והפקה. באריטון ניגנתי שנה קבוע ועכשיו פה ושם כשמזדמן. כנ''ל סופרן. זורנה כלי אדיר. פריי יור מינד אכן של פאנקדליק התלבלבתי.
 

Funky Giraffe

New member
כבוד ניר יא גבר.

שם: עידו גיל: 18 (!!!) אזור מגורים: כפר סבא מנגן על: סקסופון טנור, באריטון וסופרן, בקרוב גם זורנה. אלבום מועדף של הדג: לזוז והמכונה שלושה שירים מועדפים: קשה מדי! ציטוט משיר שהכי אהבתי: משתנה כמובן... לאחרונה אני מצטט מלא את "בלה בליסימה" כדי להראות שגם אם אני לא מסכים עם השיר הזה יש פה להקה שעשתה מוסיקת "מוּדעוּת" ולא שרה על כל מיני דברים הזויים ופלסטיקיים שלא באמת קיימים פה ומתכחשים למציאות היומיומית בישראל. כבוד. להקה אהובה חוץ מהדג: גם פה יש מלא... הדורבנים, reel big fish, catch 22, כוורת, ganja kru, parliament funkadelicפאנקנשטיין, התפוחים, הגרובטרון... אלה רק מה שעולים לי לראש שלושה דיסקים ישראלים שאני הכי אוהב: קשה קשה קשה קשה... זה פשוט לא נגמר אז אני אשתדל לעשות בראש משהו זריז אריק איינשטיין ויוני רכטר - האהבה פנים רבות לה הדג נחש - המכונה של הגרוב שלמה יידוב - חולם בספרדית שלושה דיסקים לועזיים שאני הכי אוהב: Parliament - Free your mind and your ass will follow yellowjackets - mirage a trois לא יודע מה השלישי, לא מחליט
 

קדרו

New member
בכיף...

שם: טל גיל: 17 ביום חמישי
אזור מגורים: ירושלים מנגן על: סקסופון טנור אלבום מועדף של הדג: המכונה שלושה שירים מועדפים: לוטוס לזוז ג'רוזלם ציטוט משיר שאהבתי: "כי אני בא מירושלים זה הסוד" להקה אהובה חוץ מהדג: קולולוש, פאנקאנשטיין, שב"ק ס...... שלושה דיסקים ישראלים שמתנגנים בזמן האחרון: באמת ומקרוב, Kutiman, Elements Of Sound שלושה דיסקים לועזיים שמתנגנים בזמן האחרון: In the Buzz Bag - Brooklyn Funk Essentials, matisyahu - Youth שיניתי קצת כי היה קשה לבחור...
 

Funky Giraffe

New member
כמה סקסופוניסטים יש פה יא אללה

ואין דה באזבאג אחד האלבומים באמת האהובים עליי בכל ה עולם... משלב שני דברים שאני מאוד אוהב פ'אנק וערבית
 
התגובה הופנתה לקדרו.

אני עדיין לא שולט במערכת של המנהלים ואני פשוט עקום... קדרו,מאיפה אתה בירושלים?איזה בית ספר? יש לך הרכב קבוע?
 

קדרו

New member
התגובה הייתה בסדר...

אז ככה.. אני מארמון הנציב בירושלים בי"ס - בית חינוך ולגבי הרכב...יש איזה משהו בקטנה...כמה חברים של אח שלי התחילו לנגן ...ומזה המשיך שאני לפעמים מנגן איתם.. ולפעמים יש הופעות קטנות כאלה...פה ושם.... מה איתך איפה אתה לומד/מנגן?
 
דקרו

אני לומד בבויאר... מנגן על תופים.היו כל מיני הרכבים לא הכי רציניים עכשיו התחיל לקום משהו רציני יותר..אבל קשה לתאם חזרות. אם תרצה ביום מן הימים,אפשר יהיה לנסות להקים איזה משהו רציני יותר.
 

Funky Giraffe

New member
מכיר את אהוד קראווני ששנה שעברה סיים בויאר?

הבסיסט של אין אונות. גבר שבגברים
 
כן מכיר אותו.וגם ת'מתופף שלהם בועז.

הוא למד אצל המורה שלי.אחלה מתופף. בכלל אחלה הרכב ! "די לסחר בנשים שים סמים סמים קשים שים לא מתאוששים דיי לסחר בנש טולולום טום טום טה דום טה"
 

טיפקסית

New member
עכשיו אני

שם:בשמת גיל:22 ושמונה חודשים,או בקיצור בהמשך יומולדת 23 איזור מגורים:גליל מערבי,החור הכי גדול בארץ מנגן על:בילדותי צ'לו,חלילית ואורגנית אלבום מועדף:לאחרונה דווקא חומר מקומי רץ ציטוט משיר שאהבתי:יש שיטוט של נשמות תועות של אנשים שטועים להאמין שאת מישהו או את משהו הם בכלל לא מעניינים ולא היא! שלושה דיסקים ישראלים שאני אוהבת:פורטרט-פאנקי ביזנס,מיטל טרבלסי וטיפקס-החיים שלך בלאפה שלושה דיסקים לועזיים שאני הכי אוהבת:עזבו,אתם תצחקו עליי,עדיף שאני לא אפתח את הנושא פה משהו להוסיף:אני מקבלת פלאפון חדש ביום רביעי,למישהו יש אתר עם רינגטונים מגניבים?
 
אפחד לא יצחק עלייך יא בינתי.

וגם אם כן אני יכול למחוק ת'תגובה שלו.סתם אין לי מושג איך עושים את זה......:) ואם כבר לצחוק עלייך אז על כך שאתה מתביישבת במוזיקה שלך!.. בונא,יצאתי פלוץ לא נורמאלי! אהבתי את הפורטרט.בזמן החארון התחלתי לשמוע אותם. מכיר את הדיסק רק בשם..מת להכיר עוד.בדיוק הזמנתי בתו השמיני.אני לא יודע מה לקנות אותו או את האחרון שלהם..4 על 4 אני חושב. מה אתם ממליצים?
 
למעלה