זה נכון שיש את שני האלבומים שיוצאים בראישיו
ומספר סינגלים ו EP אבל יש אלבום גנוז מ 1978 יש המון אאוטייקים שחלקם יצאו באוסף שתמונתו להלן חלקם יצאו בדיסק הכפול שיש לי מפעם וחלקם יוצאים בהוצאות העכשוויות יש עוד 4 אוספים המכילים קטעים שלא יצאו כמו Invisible Hits ויש עוד לא מעט הופעות ובוטלגים בקיצור אם ישתדלו אפשרית בוקסה של 20 דיסקים....אחד יותר מסנדי דני