מי אכל ולא שילם?

HollyGolightly

New member
מי אכל ולא שילם?

אני! חבר'ה זאת היתה הפדיחה של חיי. לקחתי מונית ואחר כך אוטובוס, ורק אחרי שזזנו קלטתי! כל מה שאני יכולה לעשות זה לומר לכם שבמפגש הבא אשתתף על בטוח. כל אחד מכם יקבל בדיוק מה ששילם עבורי + ריבית. אנשים, אני מצטערת. אין לי מילה אחרת. אז מקווה למפגש קרוב, לא רק כדי להתראות אתכם, אלא גם כדי לשלם לכם. חוץ מהמקרה הזה, הכל היה כיף! היה כיף להפגש.
 
קרה גם לי פעם

במפגש של פורום אחר. וכמוך גם אני החזרתי אחר כך את הכסף למי ששילם עבורי.
 

אשכר

New member
יצאתי בהרגשה מעורבת

היה לי מעניין לראות את האנשים, החדשים והוותיקים. היה "נחמד". אבל עם "נחמד" לא קונים במכולת, ככה אח שלי היה אומר. (ותוך כדי שאני לוקח על עצמי את מלוא האחריות למה שקורה לי) היה לי חסר משהו במפגש הזה. תראו - אני אוהב גרבילים, ואין לי שום דבר נגדם. אני גם אוהב להכיר אנשים שונים מכל הסיבות שבעולם - חברים בפוטנציה, בנות זוג בפוטנציה, שותפים פוטנציאלים לעסקים, רגשות של טוסטרים, שיחות על מהות היקום, ואלקטרוניקה שימושית... זה באמת סבבה. היה חסר לי עומק מסויים. זה לאו דווקא היה צריך להיות "נשים שלא רוצות חתולים", אבל גם אם כן - לקחת איזה את אחד מההגיגים ולהשתהות עליו, לחשוב עליו, להרגיש על איזה נים זה תופס אותנו וקשור ומניע, ולהכנס בו פנימה. אולי אני סתם משלה את עצמי - אולי רק בפגישה של אחד על אחד אפשר להגיע לעומק שכזה? אולי לא. שטוח לי. וזה לחלוטין בתחום האחריות שלי - הייתי יכול לבוא יותר עירני ומתלהב ולקחת נושאים שמעניינים אותי ו"לְמַעֳגֵל" את האנשים בכיוונם וסביבם, ולא עשיתי את זה. הייתי יכול לעשות דברים אחרים, הייתי יכול לקום וללכת, והייתי יכול לשנות פוקוס - ולא עשיתי את זה.
 

אשכר

New member
עוד דבר מוזר

גיליתי שאנשים פוחדים ממני קצת יותר ממה שהחשבתי. אני, בסה"כ תופס את עצמי כאדם חסר גינוני טקס. זה לא שאני תוקפני או כועס או רשע באמת. אני פשוט לא מעגל את הפינות או מקשט ומתבלן (אני דווקא כן). וכל מי שרואה אותי ב-SO CALLED מציאות פתאום אומר איזה שונה אני. וגם זה מפתיע אותי - כי אני לא שונה במציאות. אני מדבר כמו שאני כותב, (אאל"ט). אפשר לקחת דברים כפשוטם... לפחות לנסות.
 

אשכר

New member
ולמה אני מקבל פרסומות ברוסית פתאום?

מה הם יודעים עלי שאני לא ידעתי שהם יודעים עלי?
 

thor

New member
ציפיות ואכזבות....

לא הגעתי עם שום ציפיות פרט להיכרות עם האנשים שמאחורי הניקים ואת זה הגשמתי. נכון. היו המון שיחות חתולים אבל זה בסדר. לא חיפשתי דיון מעמיק ב "ילדים לאן" את זה יש לנו פה יום יום. וזהו. אין יותר אופנוען רגוע בתפוז (רק במציאות) כמו שאין יותר 37 כי זה כבר 39 מזה כשבוע.
 

efroch99

New member
יכולת שיש לך תסמונת המארח

לוקח אחריות על האירוע ושוכח להנות?
 

magicgirl1983

New member
השאלה היא

האם באמת חשבת כשלקחת על עצמך לעשות מפגש פורום, כשבפורום יש מלא אנשים עם המון סוגי תחבבים (לא מדובר על פורום סריגה או פורום כדורגל) לא יהיו עוד שיחות? נכון, שיחות על: חיות מחמד,אופנועים, אייקון, "דברים מזעזעים שקרו לי פעם" (אני אוהבת לקרוא לזה סיפורי בית חולים). הן מאוד כייפיות ואפילו ניתן למצוא מכנה משותף עם חבריי הפורום שבאו. ולא לכולם יהיה את אותו מכנה משותף. אבל להיות בדיון רק על כמה שאנחנו לא רוצים ילדים או על מגוון הדיעות של למה לא..נשמע קצת לא מעניין. את זה באמת אנחנו עושים בפורום והרבה. אני חוששת שבגלל שהצליח לך (בגלל שהיו המון אנשים) אז זה היה קצת קשה להיות קשוב רק לשיחה אחת. והיה דיון קצרצר (לפחות בצד שאני הייתי בו) על ילדים והרעש שהם עושים. אבל תצא מנקודת הנחה שבאו המון אנשים. והיתה אווירה ממש כייפית גם אם היינו הרבה מדי בשביל שיחה אחת ממוקדת. קח את זה בצורה החיובית אילו שבאו ממש נהנו. (טוב, אני ממש נהניתי)
 

אשכר

New member
לא הבנתם, כנראה

לא חיפשתי מכנה משותף עם כולם או עם מישהו. אני לא חושב על "הצלחה" של מפגש הרבה מעבר לעניין וההנאה האישיים שלי בו - הנאה של אנשים אחרים היא בתחום אחריותם בעיקר. אני מצידי אארגן את הכל כמיטב יכולתי - אבל מה שקורה מרגע ההגעה ואילך נתון לאישיות ונטיותיו של כל משתתף. אני לא חושב ש"המון אנשים" זה קנה מידה ל"הצלחה" של מפגש. אני לא מחפש לדבר דווקא על נשים, ילדים ורצון של כזה או אחר בשני/ה. זה רק אחד מהנושאים המעניינים, אבל מי שעקב אחרי קצת בפורום יכול להבין שזה לא הפוקוס שלי כאן. שיחה ממוקדת יכולה להיות קצרה. ואינטנסיבית. ומהנה. ואפילו לא מילולית. היא יכולה להתרחש גם עם יש מליון אנשים מסביב. (והיו לי שיחות כאלה אתמול
פשוט.... חבל לי שלא היה כך לאורך כל הזמן) (לגבי הקובץ המצורף - מה זאת האובססיה הזאת עם הריון??)
 

magicgirl1983

New member
אבל ככה זה..

אין מה להגיד..גם המרחק בין אדם לאדם שיחק שם. העיקר שהיה כייף ואנשים הלכו בהרגשה טובה.
 

ilanan1

New member
מסכימה המרחק הפיזי לא איפשר לפתח

שיחות מעמיקות. חלק מהשיחות פשוט לא הצלחתי לשמוע וזה היה מתסכל. לעומת זאת מאד נהניתי מההומור ומהאווירה, כך שבסיכום הכללי
 

HollyGolightly

New member
אשכר, לדעתי היה מאד נחמד

הדבר שמחבר את החברות והחברים בפורום הוא זה שאין לנו צורך בילדים ביולוגים משלנו. בכל דבר מעבר לכך - תחומי התעניינות, תחביבים, תפיסות עולם, אסוציאציות, עיסוקים דרכי התבטאות וכו' - כולנו שונים. כך שזה היה מפגש חברתי על בסיס שהוא בעצם מאד צר, ומפגש חברתי רב משתתפים שונים מאד. בתור שכזה הוא מאד הצליח לדעתי. נפגשנו - האנשים שמאחורי הניקים, ולמדנו מעט אחד על השני באווירה מאד כיפית.
רבה על הארגון. זה פשוט היה נחמד וכיפי.
 

thor

New member
../images/Emo13.gif גם לי קרה.

וחשבתי שיגיעו תביעות חוב אבל לא. שום דבר.
 
לא יכולתי לבוא, לצערי, כי הייתי |

באיטליה וחזרתי לפני זמן לא רב. ראיתי את ההודעה על המפגש בשבוע שעבר בהפוגת אינטרנט קצרה ורציתי לומר משהו בנושא, אך לא הצלחתי להתחבר לכינוי שלי בשום אופן, גם לא הצליח לי לפתוח כינוי חדש בלועזית, רק לקרוא יכולתי (וזו היתה בהחלט פעילות מרעננת, לקרוא קצת עברית בים הפעילויות האינטנסיביות שלי שם). אז חבל, אבל בפעם הבאה אני מניחה שאשתתף. :)
 
והנה גם רשמי מהמפגש

קודם כל נהניתי, ואני חושבת שזה כבר מסכם הכל. בסופו של דבר, בשביל זה אנחנו באים, לא? המקום היה נחמד, האוירה היתה טובה, הגיעה חבורה נכבדה למדי, והיה נחמד להכיר אנשים חדשים ולהפגש עם אנשים מוכרים אחרי תקופה ארוכה. לדעתי, המפגש היה בדיוק מה שהוא צריך להיות: הזדמנות להכיר קצת עוד כמה אנשים. כי בסופו של דבר, אם רוצים שיגיעו הרבה אנשים, אי אפשר לצפות להיכרות אינטימית עם כל אחד או לדיונים פילוסופיים מעמיקים. בפרספקטיבה של יותר ממפגש אחד, אני יכולה לומר שאפשר להגיע להיכרות יותר מעמיקה גם דרך מספר מפגשים, וגם דרך יצירת קשר אישי עם האנשים בעקבות המפגש. עקרונית, אפשר גם ליצור קשר אישי גם ללא מפגש, אבל נדמה לי שהמפגשים האלה משמשים כגשר בטוח יותר להיכרויות כאלה. אשכר, אני מקווה שהאכזבה שלך מהמפגש לא תגרום לך להדיר רגליך ממפגשים בעתיד. למעשה, אני מקווה שתיקח את היוזמה ותארגן עוד מפגש בעוד חודש-חודשיים
והולי, אם המנעות מתשלום זה מה שיגרום לך להגיע למפגשים, אנא המנעי מתשלום גם בפעם הבאה
 
למעלה