שאלה טובה
נראה לי שכמו שענו, אם הדבר אינו מעוגן בחוזה, אז בעל הדירה יוכל לטעון שהשוכר של "שמר" על הדירה כמו שצריך, ולכן הוא צריך לשלם, או לחילופין, בעל הדירה יסכים שהדבר אינו נזק מבלאי טבעי או שנגרם ע"י השוכר, והוא ישלם על הנזיקין. אכן שאלה מעניינת, נשמח לשמוע מה הייתה התשובה במקרה שלך (אם בכלל).