מיתופיה? ../images/Emo103.gif
ובכן, מאחר ודרישת המפגש של קובי לא מוקפצת יותר, אחזור על הודעתי בפחות תמצות - - כאן: ביום ה', ה-25 לחודש זה, מתקיים כנס מיתופיה. כבר הפנו אליכם את ההזמנה הרשמית על-גבי הפורום לפני כשבוע-שבועיים, ועכשיו, כשהתאריך התקרב מעט, ועברנו את המפגש הקודם, והוחלט שצריך עוד אחד - - מפגש במיתופיה -
/
. יומטוב~
ובכן, מאחר ודרישת המפגש של קובי לא מוקפצת יותר, אחזור על הודעתי בפחות תמצות - - כאן: ביום ה', ה-25 לחודש זה, מתקיים כנס מיתופיה. כבר הפנו אליכם את ההזמנה הרשמית על-גבי הפורום לפני כשבוע-שבועיים, ועכשיו, כשהתאריך התקרב מעט, ועברנו את המפגש הקודם, והוחלט שצריך עוד אחד - - מפגש במיתופיה -