מיתופיה?

As I Am

New member
מיתופיה? ../images/Emo103.gif

ובכן, מאחר ודרישת המפגש של קובי לא מוקפצת יותר, אחזור על הודעתי בפחות תמצות - - כאן: ביום ה', ה-25 לחודש זה, מתקיים כנס מיתופיה. כבר הפנו אליכם את ההזמנה הרשמית על-גבי הפורום לפני כשבוע-שבועיים, ועכשיו, כשהתאריך התקרב מעט, ועברנו את המפגש הקודם, והוחלט שצריך עוד אחד - - מפגש במיתופיה -
/
. יומטוב~
 

Misery Of Life

New member
../images/Emo45.gif

למרות שאמרו שלא יהיו שם כ"כ דוכנים. הם רוצים לעשות את זה כנס יותר "מקצועי". ובשתי הרצאות משם כבר הייתי בעולמות ולא כ"כ נהנתי. העיקר שאח"כ יש אירוע מתנדבים של אייקון
 

As I Am

New member
כניסה חינם, אירועים בנפרד. ../images/Emo103.gif

אני משערת שכתובים המחירים באתר?
 

שניש

New member
ממש רוצה,אך לא יכולה ^^../images/Emo89.gif../images/Emo56.gif

אני בצפון באותו יום. מה שמזכיר לי-קסם,אני בצפון באותו יום
 

Gizmo16

New member
אבל אני שקלתי לבוא למיתופיה../images/Emo2.gif../images/Emo28.gif

מתי את בצפון, איזה צפון ולמה
 

PopPy

New member
טוב, החלטתי שיש מצב שכן.../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif

תלוי עד כמה יהיה קל להגיע לשם (צפון ת"א, או משהו?), ובאיזה שעה אמא חוזרת מחו"ל. (צריך לסדר את הבית והכל
) אגב, יש הנחות/הטבות לחברי אגודה ושגרירות, אז תביאו את זה איתכם.
 

Anthro

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif

תלוי בכמה גורמים, בשורה התחתונה- כסף, כרגיל.
 
הפוטריסטים מהספר הולכים../images/Emo108.gif

ואני לא, כי ברוב הדיונים ידברו על הספר השישי. ולא, לא קראתי אותו
, למרות שאני רוצה לפגוש אתכם ><
 

gp53

New member
מבטיחה?

יום שבת דוד, חסר לך אם את הפעם מבריזה
 

gp53

New member
וכמו שידעתי שיקרה, ביטלת

שמנה, את הולכת לחטוף על זה
 

AGENT SHESH

New member
../images/Emo31.gif

אני חוזר אחרי כמה ימים בצפון, יום חמישי בטח אשן כל היום. אז.. אוותר באלגנטיות. תהנו
 
למעלה