מישהי ראתה אתמול פיספוסים?

מישהי ראתה אתמול פיספוסים?../images/Emo31.gif

אתמול שניה לפני שנעצמו לי העינים הספקתי לראות את פיספוסי הבית ב"פיספוסים". מישהו הגיע לשם עם קלטת של תינוק שכולו חבוש באיזשהו משהו אורטופדי (הייתי ללא ווליום כדי לא להעיר את הקטנה אז אין לי מושג מה זה), והפיספוס הוא שהוא פולט - פעם אחת מהאף ובפעם השניה מהאף ומהפה. כמעט התחלתי לבכות, מראה ממש מזעזע. לא מאמינה שמישהו ראה בזה משהו מצחיק, ועוד מבני משפחתו של הפעוט
.
 

hagaram

New member
גם אני הזדעזעתי!!! לא מבינה איך

הם הסכימו לקבל דבר כזה, ואיך ההורים מצאו בזה משהו מצחיק! הזדעזעתי כמוך!!! באיזה מקום הוא זכה באמת?
 

noga30

New member
ראיתי, ממש לא מצחיק../images/Emo31.gif

ולא הפסדת כלום כשהיית בלי ווליום..
 

noga30

New member
אפרופו פיספוסים, תצפו בשבוע הבא

אני מכירה מישהי שהקטע שלה עומד להיות משודר בשבוע הבא. זה אמור להיות משהו חמוד עם הילדונת שלה בת השנתיים.
 

דבוריג

New member
לא כל כך קשור.

שלום אני דבורי אני בת 27 ואני בשבוע 32 ילד ראשון. אני ובעלי רוצים לעשות הזמנת לידה ואין לנו מושג מה לקנות ואיפה. שאלתי מס' פעמים בפורם ואין שום תגובה. אז אם תוכלו לייעץ לי אני ממש אודה. בנוסף האם יש משהיא שמכירה/שמעה על עגלת גרנד קונטורה 2 נמצאת במבצע של רב קט. תודה.
 

גלשני

New member
מאיפה אתם? אני יכולה להמליץ על

מקומות בצפון. לגבי מה כדאי להזמין, יש מאמר בנושא בפורום הריון ולידה.
 
אני עשיתי בבן או בת אבל שמעתי על

מקום טוב ברעננה נדמה לי שהוא נקרא טוב לי לתינוק אבל אני לא בטוחה. לגבי בן או בת - אני עשיתי בנתניה ויש גם סניף ברמת גן מול קניון איילון (בהמשך של אבא הילל אם באים מר"ג או כשפונים שמאלה אחרי הקניון אם באים מרמת החיל). הבעיה היא שעברו בעלות ויש שני בעלים - לאחד מהם קוראים אורן והוא מקסים, אבל השני שאין לי מושג מה שמו שהוא פשוט מגעיל. השירות של אורן היה ממש מעולה.
 

noga30

New member
ממליצה על שלושה מקומות במרכז

ממליצה לך לבקר במקומות האלו, כי הם יחסית זולים. בפורום- הריון ולידה יש מאמרים בנושא מה כדאי להזמין וכמה. בכלל לא ממליצה לך להזמין בביקור הראשון שאתם עושים בחנות למוצרי תינוקות, כי יכולים לדחוף לכם דברים שאין בהם צורך. עדיף שתתרשמו מהמוצרים, תרשמו מחירים להשוואה, ורק לאחר מכן תחזרו לביצוע ההזמנה. אנחנו קנינו את הדברים הקטנים והעגלה בבייבי-שיק, ואת המיטה (שהיתה זולה יותר ב-100 ש"ח) בבייבי-קלאב. 1. "מוצצים" ברח' לישנסקי בראשל"צ, קרוב לקניון הזהב 2. "בייבי-קלאב" במתחם חצי חינם בחולון, צמוד לתחנת הדלק "הסיירים" 3. "בייבי-שיק" גבעת-שמואל, ברחוב הראשי
 

דבוריג

New member
קודם כל תודה על התשובה.

עגלת גראנד קונטורה נפתחת למצב שכיבה של 170 מעלות האם זה מספיק או שצריך 180 מעלות. בכלל בדיל של רב קט הם מציעים מיטה, שידת החתלה 4 מגירות מזרון אורטופדי עגלת גראנד.. וסלקל +סט מצעים 3 סטים ביגוד ראשוני 2 בקבוקי אוונט אמבטיה+ מעמד מברשת ניקוי בקבוקים ועוד כל מיני פיצ'פקס ב- 3389 ש"ח.
 

noga30

New member
המחיר לא נראה לי זול

כי תלוי, איזו מיטה, איזה מזרן, איזה סלקל וכו'. יש מיטות שעולות 500 ש"ח, ויש כאלה שעולות 1500 ש"ח, כנ"ל כל המוצרים האחרים. יש לכל יצרנית של מיטות עם תו תקן מספר גדול של דגמים, שהשוני בניהם הוא בראש המיטה. התקן הוא על השלבים, הצביעה ומנגנון ההורדה. אמבטיה ומעמד ניתן לקנות ב- 150 ש"ח, הביגוד מתחיל ממחיר של 22 ש"ח לחליפה, 2 בקבוקי אוונט עולים בערך 50 ש"ח, ומזרונים ניתן למצוא ממחיר של 150-200 ש"ח ועד ל-800 ש"ח. תבדקי כמה עולים המוצרים הבודדים, לא בדיל,גם במקומות אחרים ותראי שלא מדובר במחיר מציאה. לא מעריצה של שילב, אבל אני לא הייתי פוסלת את רכישת המיטה והשידה דרכם. כל היתר המוצרים הקטנים והבגדים אצלם מאוד יקרים, ולא מצדיקים את ההפרש במחירים. לגבי עגלה, קנינו עגלה של אוונפלו שמגיעה עם הסלקל במחיר של 1100 ש"ח והיינו מאוד מרוצים.
 

b o t t e n

New member
ממליצה בחום על בייבי שיק,גבעת שמואל

גם ריהוט וגם השאר. זול וחביב. סגור ביום ג' אחה"צ. עוד
לסנן באופן מאסיבי את הרשימה המומלצת שלהם.
 

POOH*

New member
מצטרפת להמלצות וגם...

אני גם מהוד השרון אז אם יש עוד משהו שאפשר לעזור בו - רק תגידי...
POOH
 

janedoe18

New member
חברה שלי קנתה ברעננה

ב"טוב לי לתינוק". לא מומלץ ללכת לבאני בי כי הם נ ו ר א יקרנים, ואפשר למצוא את המוצרים שלהם בחנויות אחרות ביותר זול (למשל במוצצים בראשלצ). מזל טוב
 

jesse1

New member
גם אני ראיתי ולא הבנתי מה מצחיק

בתינוק המסכן שגם פלט המון וגם היה ברתמה שכזו (אין לי מושג מה זה). זה שהביא את הסרטון טען שהצחוקים טמונים בזה שהספה התלכלכה. נו באמת !
 
הוא היה עם רטייה של הרחבת האגן...

והפספוס היה רחוק מלהיות פיספוס בעיניי...ילד חמוד שפלט...והוריו במקום לרוץ ולנקות רצו להביא את המצלמה......
 

כתומלי

New member
עצוב לראות קליפ כזה בפספוסים ../images/Emo31.gif

איזה אמא עושה צחוק בצורה כזו מהגוזל שלה ?! ולמה שילון לא פסל את האיוולת הזו??
 

נועה ו

New member
אני מתפלאה על יגאל שילון../images/Emo31.gif

שלא ידע לסנן בין משהו מצחיק לבין משהו מזעזע ולא מצחיק בכלל.
 

הגרי3

New member
אני דוקא לא מתפלאה עליו בכלל. הוא

אדיוט מושלם, בדיוק כמו התכנית שלו.
 

galiaS

New member
גם אנחנו כמעט התעלפנו

לא יאומן שהמשפחה של התינוק חשבה שזה מצחיק.
 
למעלה