מישהו

Pure Red

New member
מישהו

יכול אולי להסביר לי למה אני לא מצליחה להתקין את Adobe Acrobat 6.0 במחשב? יש לי ווינדוס 2000 כשאני מנסה להתקין את התוכנה מופיע לי חלון שהתוכנה לא מתאימה לווינדוס או משהו כזה.
 

n u t

New member
את יכולה לצרף...

לכאן תמונה של השגיאה שאת מקבלת?
 

n u t

New member
אני לא מומחית ל2000

אבל לפי מה שרשום את צריכה לעשכן את ה windows שלך... עידכונים ניתן למצוא כאן
 
למעלה