מישהו יכול אולי להסביר לי למה אני לא מצליחה להתקין את Adobe Acrobat 6.0 במחשב? יש לי ווינדוס 2000 כשאני מנסה להתקין את התוכנה מופיע לי חלון שהתוכנה לא מתאימה לווינדוס או משהו כזה.