מישהו פה מנגן על חליל צד

the band member

New member
מישהו פה מנגן על חליל צד../images/Emo35.gif

אני יודע שזה נשמע מצחיק. אני מנגן על חליל ואם למישהו פה יש ידע בכלי שיעדכן אותי!
 

BBOAZ

New member
עזרה!פטיפונים!

איפה אני יכול למצוא פטיפונים במחיר סביר? מצאתי אתר אחד (fuse.co.il)אבל הייתי רוצה אולי לראות דברים אחרים אז תעזרו בבקשה!
 

BBOAZ

New member
אופס....

זה היה אמור להיות נושא...תמחקו את זה.... ומה מצחיק בזה בדיוק?אחלה כלי...
 

shay or eli

New member
אני מנגן על קלרינט. מספיק טוב?

בכל אופן, אני אנצל את ההודעה כדי לשאול אם למישהו יש את התווים לסולואי החליל/סקסופון של פינק פלויד? ממש בא לי לנגן אותם לפעמים ולא מצאתי אותם עד עכשיו. תודה.
 

the band member

New member
למה דווקא של PINK FLOYD../images/Emo35.gif

הסולואים של אנדרסון הרבה יותר מגניבים, לא?
 

shay or eli

New member
האמת לא שמעתי כל כך את ELP

פה ושם קצת, לא חקרתי לעומק. אולי הגיע הזמן. אבל בכל אופן כבר הרבה זמן שבא לי לנגן את הסולו ב Us & Them רק שאין לי תווים, ומנגן משמיעה אני לא.
 

shay or eli

New member
אוח...

רשמת אנדרסון וקראתי אמרסון... לא משנה, גם להם לא הקשבתי הכי הרבה.
 

shay or eli

New member
לפי מה שהבנתי

יש להם אלבום יותר אגרסיבי שקוראים לו Aqualung, אז אם אני אתחיל זה כניראה יהיה איתו. אבל אני אבדוק Songs From The Wood, הרבה המליצו עליו פה. למרות שיש לי רתיעה מסויימת ממנו, כי אמרו שהוא אלבום מאוד פולקי ואני לא ממש מעריץ של הסגנון.
 
ידע???

אתה צריך ידע על חליל צד? יש לי ידע בשבילך. קודם כל, חפש באינטרנט. אל תתעצל. אם אתה רוצה ללמוד על הכלי - הסטוריה, אקוסטיקה, מכניקה ונפש, כל האינפורמציה נמצאת באינטרנט, ואני חותם לך. אם עדיין לא מצאת, חפש ספר ששמו Musical Wind Instrument מאת Adam Carse, שמסביר הכל (סליחה, -הכווווווול-) על כלי נשיפה מכל המשפחות, כולל כל המשפחות שמעולם לא דמיינת שהן קיימות, וכמובן מקדיש כמה פרקים לחליל צד. ואם -עדיין- לא מצאת, אפשר לסדר לך משהו.
 

the band member

New member
לא בדיוק לזה התכוונתי....

תודה בכל מקרה..... אני מנגן כבר 8 שנים. יש לי ידע כללי+ (כמובן שזה לא מספיק). כוונתי היתה האם למשהו יש ידע בטכניקה של אנדרסון. יצא לי כמה וכמה פעמים לנגן דברים שלו על במה, למשל BOUREE (בגרסה של LITTLE LIGHT MUSIC המצויינת. יש לי אפילו הקלטה של עצמי בהופעה. אם הייתי יודע איך לשלוח את זה לפורום הייתי עושה זאת.... האם משהו יודע איך לשלוח אאודיו לפורום, או דרך קישור?)
 
למעלה