מישהו ער?

Shaye87

New member
מישהו ער?

המשמרת לילה הזו לא נגמרת Q.Q... נושא מעניין לשיחה: הידעתם? בקטקליזם Dual Spec יעלה 100 זהב בלבד במקום 1000... דעתכם? OT: בשבקין זכה בגמר השרדות :D
 

Taiki

New member
בוא נקווה שיצא לי להשתמש בזה עד אז

אחרת אני ירגיש ממש פראייר על הדרואיד שלי
 

Fanty S

New member
דעתי היא שהייתי יכולה לחסוך איזה

30 אלף זהב על כל הקיצוצים האלה במחיר
(מאונט מהיר + DS).
 
למעלה