מישהו מכיר?

shkool

New member
מישהו מכיר?

אתמול שמעתי טראק עם הנעימה של סופר מאריו, וכל מיני סאונד אפקטס מהמשחק, מישהו מכיר את הטראק?
 

Nofale

New member
יש כמה

יש אחד של לוגיק בומב יש מעפן במיוחד של ברק (הוא לא מקסיקני?) ויש עוד איזה 2 מעפנים נראה לי אבל שמעת את של ברק חפש Barak Vs Shove אתה תראה כבר
 

shkool

New member
תודה אני יבדוק, אם מישהו היה אתמול

במסיבה ליד שער הגיא, אז הטראק הושמע שם..
 

MULAN30

New member
אני רוצה להבין

היום בבוקר חננייה פתח שירשור של בוקר.. למה הוא מחוק? ומה זה השיטה החדשה הזאת להעלים שירשורים ?? מה המשחקים האלו פה?
 

TֱAֱMֱIֱR

New member
חחחחחח רותם יא מעפן.

ת'בא להגיד לי שאתה באמת מחפש את זה?!@#!@#
 

shkool

New member
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

יש בעיות???!!
שמע לא כל יום אתה שומע טראק שמבוסס על משחק שחרשת על האמא שלו שהיית בן 12, הטראק הזה החזיר אותי לגיל 12
תענוג...
 
?

Naked Tourist - Its Me)mario) זה הטראק המסיבה עצמה אחת המשעממות והמבאסות אבל מה שהלך אחרי המסיבה איאיאיא הטרוף חוגג
 

Mike A

New member
אפרופו

אתמול שמעתי איזה גרסת דאנס ל Kill Bill. דווקא כשחשבתי שהמוזיקה לא יכולה לרדת יותר נמוך ממה שהיא.
 

NeTa141

New member
מה ניסגר?!

זה היה אמור להיות לשירשור שאני פתחתייי
 
למעלה