מישהו מכיר?

Yakirv2

New member
מישהו מכיר?

יש מילה אחת שאני זוכר מהשיר Besame, ויש לו אחלה קצב. ואני לא מתכוון ל- Besame Mucho...
מישהו יודע איך קוראים לשיר הזה?
 
למעלה