מישהו מכיר???????

hadar3bunes

New member
מישהו מכיר???????

שלום כולם!!!!! אחלה פורום!!!! יש לי שאלה .... אבא שלי אמר לי שממש לפני שמרקורי מת הוא הוציא שיר שממש מדבר על זה שהוא הולך למות וזה לא בוהימין רפסודי.... הוא אמר שזה לא היה שיר כל כך מוכר.... אבל אני חייב לשמוע אותו.... אז אם מישהו מכיר ...... תודה מראששששששששששששש
 

Miss Menta

New member
אני חושבת שאתה מדבר על ../images/Emo205.gif

Mother love? או על The show must go on. אבל אני חושבת שאתה מדבר על Mother love, כי הוא אומר שם שהגוף שלו כואב ושהוא לא יכול לישון, ודברים בסגנון..
 
דווקא לא

בכללי זה כל האלבום Innuendo מ Made in heaven השירים היחידים שהם מהתקופה האחרונה הם A Winter's Tale, Mother Love ו-You Don't Fool Me. יש שיגידו אולי ש-A Winter's Tale מדבר על זה אבל כעקרון רק Mother Love באמת מדבר על זה..
 

D Lilah

New member
נראה לי שזה

The Show Must Go On. הוא כתב אותו חודשיים לפני שהוא מת. נראה לי שזה אומר די הרבה. שיר אחרון. אלבון אחרון. גם אבא שלי אומר שזה השיר שהוא דיבר בו על המוות שלו. ד"א זה השיר האהוב עליי של קווין.
 

Headlong

New member
האלבום Innuendo יצא כמה חודשים

לפני שפרדי מת אם אני לא טועה, אז זה לא הגיוני שהוא נכתס חודשיים לפני המוות שלו.. אבל אם אני זוכרת נכון בריאן אמר (שנחשב לכותב העקרי של השיר) שהשיר מאד מתקשר למוות של פרדי שהם ידעו שעומד להגיע..
 

shiratel

New member
דווקא אני חושבת

או The Great Pretender שהוא הוציא סולו, למרות שחברי הלהקה התארחו בקליפ, או These Were The Days Of Our Lives... ישמצב<?
 

Miss Menta

New member
דה גרייט פריטנדר זה ממש לא.. ../images/Emo205.gif

זה בכלל לא שיר שלו במקור, זה חידוש לשיר מאוד ישן. ודיז אר דה דייז, לא נראה לי משומה.
 

Headlong

New member
TAtDoOL נחשב בעיקרון

לשיר הפרידה של פרדי, והוא גם פחות מוכר מThe Show Must Go On.. אז יותר הגיוני שדווקא התכוונו אליו.. (וThe GreatPretender הוא של הפלטרס באמת, ולדעתי מדבר יותר על הנטיות המיניות של פרדי כניגוד לְמה שהוא מציג בחלק מהקליפים שלו- בגלל זה, לדעתי, הוא אחד הקליפים עם היותר מחשבה מאחוריהם שיצא לי לראות- של פרדי ובכלל.)
 

Ekrembo

New member
סעמק זה תמיד קורה...

שמידע מיוחד כזה מגיע בכפולות. בדיוק לפני חצי שעה קלטתי שזה לא שיר של קווין
. יופי אהד. http://www.youtube.com/watch?v=PtXnUEW_OXw&mode=related&search=
 

y o u a n d i

New member
זה Mother Love לדעתי.

אם תקשיבו למילים של השיר ואפקטים שמכניסים בפנים, חוץ מזה שהוא גם לא ממש מוכר. ולדעתי כל Innuendo (שהוא פשוט אחד מהאלבומים הגאוניים שיצאו אי פעם וללא ספק פסגת היצירה של קווין) עוסק במותו של פרדי ובהסתגלות של הלהקה לרעיון שלא יהיה עוד קווין כמו שהיה פעם.
 
שבועיים לפני שה../images/Emo47.gif נפטר...............

הוא הצטלם בקליפ לשיר These are The Days Of Our Lives והמילים קצת מצמררות.. You can't turn back the clock you can't turn back the tide" Ain't that a shame I'd like to go back one time on a roller coaster ride When life was just a game " :( אולי לזה אבא שלך התכוון קישור לקליפ למטה
 
זה כמה חודשים לא שבועיים

עד כמה שזכור לי חצי שנה לפני שמת,שבועיים לפני שפרדי נפטר אני בספק אם הוא היה במצב של להגיע לצילומים.
 
אכן,הוא היה במצב גרוע בהחלט..

ואיפרו אותו בכבדות שהוא ייראה לפחות בסדר... זה הקליפ האחרון שהוא צולם בו..שבועיים לפני מותו (מציינים את זה בסרט הדוקומנטרי עליו ששודר בvh1 )
 

Headlong

New member
שבועיים לפני בטוח שזה לא צולם,

כי פרדי בדיוק הפסיק את התרופות שלו ובילה את רוב הזמן בשינה, ואם אפשר לסמוך על וויקפדיה באנגלית יותר מעל זו שבעברית (ששם רשום שזה צולם שבועיים לפני המוות של פרדי), אז הקליפ צולם בשלושים במאי, 1991...
 
למעלה